velgen polo 6R

Ik heb op marktplaats nieuwe detroits 17 inch met banden gevonden, voor 700 euro...valt precies nog mee, toch?

ik zie ze wel nog graag, zou ze me op langere termijn aanschaffen als ik mijn highline velgen beu ben :)
 
Ik ben ook op zoek naar een zomerset voor de polo.

Kan alleen nog niet kiezen tussen 2 sets.

De Volkswagen goal velgen:
item_25515-1.gif

Of de Mak 5r fever:
MAKFever205R20SilvergifosCsid5c2f4e72d11-1.gif


Wat denken jullie? Big Grin
 
Kan iemand zijn/haar ervaring beschrijven met betrekking tot 17' velgen onder de BM? 215-40 banden voornamelijk..
Zou afgelopen week velgjes eronder krijgen maar de new rs6 velgen waren niet leverbaar kreeg ik achteraf te horen, misschien maar goed ook want heb inmiddels de r20 velgen gevonden in een goede maat, maar goed, welke banden raden jullie aan?
Ik dacht zelf aan : conti's premiumcontact 2, pirelli p7, dunlop sport maxx en toyo waarvan ik type/model ben vergeten
 
kreeg dit toevallig van een friend van me doorgestuurd kun je hier wat mee?
[resize=600:3rfqwme8]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215407_10150529834435051_824530050_17996233_8333669_n.jpg[/resize:3rfqwme8]

zo te zien scoren Pirelli en Nokian goed...
 
Zo ver ik het zie is het een beetje gelijk op, niet echt grote verschillen tussen de conti's en pirelli, maar weet jij ook om welke type banden dit gaat? Verschil zit hem ook in maat e.d.
Welke maat heb jij en model banden als ik vragen mag? Rijd de polo wel comfortabel etc.?
Uiteraard begrijp ik dat van 185 bandjes naar 215 wel degelijk een verschil met zich meebrengt maar ervaringen horen van anderen die dit al gedaan hebben is altijd fijn :). Die r20 velgen worden morgen al gehaald en banden ga ik ergens anders halen denk ik, ze willen er 160 - 200 eu per stuk voor terwijl ze 122 eu zijn op internet.
 
Ik twijfel tussen 16 en 17 inch velgen. Ik verwacht mijn polo over 3 maanden en heb daar de MAK Iguan Silver 16" bij besteld met 215 banden.

Ik heb de 16" genomen omdat mijn inziens deze een beter eigen demping hebben vanwege de hogere wangen. Dus comfort boven looks...

Zijn de 17" dermate hard dat het ten koste gaat van het comfort? Verder zal mijn vriendin de auto ook gebruiken. Vrouwen en parkeren gaan niet samen en misschien zijn de 16" beter om velgstoeprandschade te voorkomen.
 
BJK2 zei:
Kan iemand zijn/haar ervaring beschrijven met betrekking tot 17' velgen onder de BM? 215-40 banden voornamelijk..
Zou afgelopen week velgjes eronder krijgen maar de new rs6 velgen waren niet leverbaar kreeg ik achteraf te horen, misschien maar goed ook want heb inmiddels de r20 velgen gevonden in een goede maat, maar goed, welke banden raden jullie aan?
Ik dacht zelf aan : conti's premiumcontact 2, pirelli p7, dunlop sport maxx en toyo waarvan ik type/model ben vergeten

Pirelli P7!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!