Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
20 is echt to much. Zou voor Max 19 inch gaan. Ben daar zelf voor aant rondkijkenBen me ook aan het oriënteren wat ik onder de polo ga leggen maar vind 20 inch helemaal niet verkeerd staan onder die witte polo
Waarom geen 20 heeft dat met banden maat te maken?20 is echt to much. Zou voor Max 19 inch gaan. Ben daar zelf voor aant rondkijken
Alleen daily is het wel oppassen hoor ik rij ook op 20 met 225/30/20 banden maar een gat in de weg kan je banden gewoon aan gort helpen.Smaken verschillen. Ik vind de 20 inch nog wel kunnen, vooral als je het zou combineren met platte bandjes en verlagen!
Klopt, maar ik zie het als je kan rijden of je kan het niet. Zelfde dat ik geen schade op mijn 17" 9j velgen met 195/40 bandjes heb gereden, en de kerel die zie van mij overnam een hele velg verneukt heeft door die met een stoeprand te laten knuffelen.
Om maar een voorbeeld te geven dan hè. Als je de keuze maakt voor zo'n modificatie dan zal je er je rijstijl etc. erop aan moeten passen.
20 is te groot vind ik heb meerdere jongens met een golf 7 gezien op 20 en daarop is het zelfs zo van wow die zijn groot
Klopt en is een Gti en je wil er soms ook nog eens iets harder mee rijden zeg maar hahahaBigger isn’t always better
Ja ik heb 20 onder me Golf 7 met platte bandjesRij zelf met 20 inch onder mijn A3 cabrio
vind dit wel een mooi wiel. helaas alleen in 8.5*18 et 35. Model is van 3 SDM
Je bedoelt de 20 inch zeker hahaPast gewoon. Alleen niet binnen de normen van wat "normaal" moet voorstellen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.