Nushia
Bekend lid
Nee de 3SDMJe bedoelt de 20 inch zeker haha
Volkswagen
Polo 6R Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee de 3SDMJe bedoelt de 20 inch zeker haha
Ja ok jij hebt een 6r toch?18 is zat onder een polo ik rij met 18 inch 215/35/18 verlaagt vast 35/40
rolt allemaal prima
Oh leuk heb me Polo alleen nog niet hahahahttps://www.willtheyfit.com
Handige tool, vul in wat je hebt of wat er origineel onder ligt en wat je er onder wilt gooien.
We kunnen weer aan de slag... de velgen jacht is geopend
Hij komt dus wat verder naar buiten, Als dit niet te ver is en netjes aansluit met je wielkast of er binnen valt is er toch niks mis met de rechter optie. ik weet alleen niet hoeveel je max naar buiten kan om niet buiten je wielkast te vallen
Als je de maten weet van je huidige set, en van de set die er onder komt kun je zo berekenen en meten hoeveel ze naar buiten of binnen komen.Beste is om te gaan passen. Ik zie ook verschillende ET waardes voorbij komen op verschillende velgen sites. 7J, 7,5J, 8J ...dat is wat onder de Polo zou moeten passen.
Zijn wel wat 19 inch velgen maar niet helemaal mijn smaakBlijf voorlopig maar met de 18 inch rijden...ondertussen blijf ik wel rondkijken voor 19 inch.
Kijk anders ff op sites als wheelbasealloys of felgenoutlet.de ...staan er genoeg.
Kijk bij MB design in duitsland die hebben wat je zoekt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.