Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook een zoemend geluid bij het openen van de portier en ik heb een benzinemotor, dus kan niet het geluid van voorgloeien zijn (tenzij we het over een ander geluid hebben, en maakt voorgloeien überhaupt geluid trouwens?).Barry zei:Het blijkt dus zo te zijn dat wanneer je ontgrendeld en het bestuurdersportier opent, er wordt begonnen met voorgloeien.
sjonniedeluxe zei:ik zal morgen eens checken of mijn polo (1.4 benzine) ook gewoon doorstart als ik de sleutel direct loslaat.)
In alle benzine Polo's waar ik tot nog toe in heb gereden moet je de sleutel vasthouden tot de startmotor de motor heeft gestart. Bij geen accu- of ontstekingsproblemen start de auto dan in anderhalve seconde ofzo. Het is dus niet zo dat je meteen los kan laten na het volledig 'doordraaien' van de contactsleutel.KYC zei:...benzine motoren die starten direct toch? ipv zo'n delay?
sjonniedeluxe zei:gisteren getest: bij mijn polo moet je hem wel degelijk wat langer vasthouden (1.4), anders start hij niet.
Vanochtend duurde het voor mijn gevoel net wat te lang voor hij starte :? binnenkort naar oostenrijk (kou...) :?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.