P
PoloDave
standje Heet mijn airco gaat overigens meteen aan zodra ik de lucht alleen op de voorruit zet, ongeacht temperatuur en ventilator snelheid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
citroene zei:wat wil sambal zeggen ??
nou de mijne ook hoorPoloDave zei:standje Heet mijn airco gaat overigens meteen aan zodra ik de lucht alleen op de voorruit zet, ongeacht temperatuur en ventilator snelheid?
Wat me ook opviel is dat als je dit doet je knipperlichten één keer knipperen als de ruiten geheel gesloten zijn. Handig als je op een afstandje staat en niet kan zien of je je ruit aan de andere kant van de auto al helemaal hebt gesloten.petit zei:[...] Met de sleutel kan je alle 2 (of 4) de ramen openen door de ontgredelingsknop ingedrukt te houden. Natuurlijk ook sluiten door visa versa.
serge2609 zei:Tsja...ik weet niet of het een verborgen mogelijkheid is, maar elke keer als ik de auto start is het bijna standaard dat de climate control op 22 graden staat en dat de airco ook aan staat. :? Dit ongeacht de instelling wanneer ik de auto verlaat... :?
Hebben jullie een idee? Is dit normaal?
serge2609 zei:Tsja...ik weet niet of het een verborgen mogelijkheid is, maar elke keer als ik de auto start is het bijna standaard dat de climate control op 22 graden staat en dat de airco ook aan staat. :? Dit ongeacht de instelling wanneer ik de auto verlaat... :?
Hebben jullie een idee? Is dit normaal?
spiky zei:was onlangs mijn auto aan het showen aan familie, en laat de functies op de boordcomputer zien terwijl de motor draaid, en ik dus stil stond.
Dan geeft de boordcomputer aan hoeveel brandstof je per uur verbruikt :shock:
ga je rijden, springt hij weer naar liter per 100KM
ook viel het mij op dat de teller niet evenredig doorloopt..
10,20,30,40 - 60,80,100km/u etc
spiky zei:Gisteren in de regen met voor ruitenwisseraan stilstaan om achteruit de oprit op te draaien, gaat automatisch de achterruitenwisser een keer wissen.. :geek: . ideaal
Dat heb ik nou ook, dat ik me eraan erger dat iedere keer dat klereding heen en weer gaat tijdens het achteruit rijden. Het is ook zo goed voor je achterruit. Die zit gelijk bij de minste regenbui helemaal vol met opspattend water en zand, dat droogt weer op en daarna moet je toevallig achteruit rijden met als gevolg dat je ruitenwisser in werking treedt en ja glas en zand is een fijne combi. :shock: :shock:Polootje zei:spiky zei:Gisteren in de regen met voor ruitenwisseraan stilstaan om achteruit de oprit op te draaien, gaat automatisch de achterruitenwisser een keer wissen.. :geek: . ideaal
Vindt je?? Ik heb het, helaas, ook op mijn 9N3 en vind het erg irri als dat ding wist...ik heb er zo'n hekel aan als ik die wisbaan zie op m'n achterruit...denk dat ik maar 's een stekkertje lostrek.. :?
Tja daar is ook wel weer wat van waargraafie zei:Dat heb ik nou ook, dat ik me eraan erger dat iedere keer dat klereding heen en weer gaat tijdens het achteruit rijden. Het is ook zo goed voor je achterruit. Die zit gelijk bij de minste regenbui helemaal vol met opspattend water en zand, dat droogt weer op en daarna moet je toevallig achteruit rijden met als gevolg dat je ruitenwisser in werking treedt en ja glas en zand is een fijna combi. :shock: :shock:Polootje zei:spiky zei:Gisteren in de regen met voor ruitenwisseraan stilstaan om achteruit de oprit op te draaien, gaat automatisch de achterruitenwisser een keer wissen.. :geek: . ideaal
Vindt je?? Ik heb het, helaas, ook op mijn 9N3 en vind het erg irri als dat ding wist...ik heb er zo'n hekel aan als ik die wisbaan zie op m'n achterruit...denk dat ik maar 's een stekkertje lostrek.. :?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.