Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat kosten die en welk merk?Je kunt mijn veren overnemen..?
Die veren zijn voor een AW niet voor die van jouWat kosten die en welk merk?
Ga ik ook doenIk ben blij met de eibach pro kit onder de polo
Schroefset... dan kan je toch zelf bepalen welke hoogte je rijd?Weet iemand hoeveel een Polo Bluemotion zakt voor en achter? Ik lees her en der over dat deze reeds 15mm verlaagd zouden zijn. Maar ik kan het nergens definitief vinden. Zelfs niet in de officiële voertuigdocumentatie van VW.
Ik wil van het voorjaar nieuwe schokdempers, was vorige APK al aandachtspuntje. Ik twijfel om er gelijk een Eibach setje onder laten zetten...
Ik had een Lupo 3L met een schroefset, die was me aanvankelijk te laag, maar de Polo lijkt wat meer bodemspeling te hebben dan de Lupo 3L.
Schroefset... dan kan je toch zelf bepalen welke hoogte je rijd?
Dan is het toch bijzonder dat je zegt hij te laag was... dan moet je hem opschroeven haha! eibach pro setje onder de polo altijd goedDat is zeker waar, echter wil ik onder de Polo geen schroefset maar Eibach kit (vaste verlaging) indien dit met niet te laag wordt.
Dan is het toch bijzonder dat je zegt hij te laag was... dan moet je hem opschroeven haha! eibach pro setje onder de polo altijd goed
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.