chucknorris
Bekend lid
Als de pomp jankt en je hebt geen bekrachtiging dan is de pomp defect. Gevalletje domtoeval
Volkswagen
Polo BlueGT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is onmogelijk.kan een pomp defect gaan door een bcm wissel of is dat onmogelijk?
kijk je naar stuurhoek (graden) of hoeksnelheid (graden per seconde)?
Als de pomp jankt en je hebt geen bekrachtiging dan is de pomp defect. Gevalletje domtoeval
Als de pomp van Calit10 net zo hard jankt met iichel zijn bcm als met je originele bcm... En deze pomp net zo hard jankt als iichel zijn polo die altijd in super conditie is... Dan lijkt me dat er met de aansturing van de pomp goed. Een verslechterde pompwerking of lekkage danwel defect in het stuurhuis is niet uitgesloten. Een belangrijkere vraag, is de stuurbekrachtiging daadwerkelijk defect, gerechtvaardigd om te stellen vanwege het feit dat de pomp gewoon te horen is.
De aansturing is de stuurhoek sensor, de bekabeling van de stuurkolom, de CAN gateway, de ABS unit en de stuurbekrachtiging pomp. Het elektrische gedeelte waarin hij zich gespecialiseerd heeft en hij ook bij jouw auto aan gewerkt heeft. Nu is alles weer origineel en is er geen reden te denken dat de defecte of verslechterde stuurbekrachtiging zijn oorzaak heeft in het werk van iichel.
Hieruit moeten we concluderen dat iichel zijn werk goed gedaan heeft en je hem gewoon die 100 euro moet overmaken. Een man een man, een woord een woord. iichel kennende heeft hij wel wat achter de hand om dit te handhaven.
Ik ga popcorn pakken.
De stuurbekrachtiging werkt net zo goed met de originele BCM als met de oude 7E0Los van de stuurbekrachtiging
jouw china vagcom heeft slecht contact (maar wel contact) met de diagnosepoort gehad. ik heb nooit problemen gehad. ik heb zonder problemen de via de OBD stekker uw startonderbreker uitgelezen en een dump ervan gemaakt.obd stekker ook niet meer
dit heb ik even nagekeken en ik heb nooit deze garantie gegeven. ik heb alleen gezegd dat deze bcm compatibel zou zijn en dat deze succesvol getest is in mijn auto. u legt mij verkeerde woorden in de mond. daar houd ik niet van.100% ging werken volgens hem
eerst was het 'die krijgt je, tenzij alle problemen opgelost zijn door het terugplaatsen van de bcm' en nu is het 'die krijg je pas als ik bij de dealer ben geweest en die zeggen xyz'. het forum als getuige...nooit gezegd dat hij zijn 100€ niet zal krijgen
pertinente onzin. u heeft nog veel te leren. een elektrische storing is in 99 van de 100 gevallen simpel, eenvoudig en eenduidig te herleiden naar een simpel aan te wijzen oorzaak. ik weet niet wat er in belgie rondrijdt aan storingen en hoe kundig het personeel daar is... ik verwacht dat ze daar wel beter weten dan dit.de meeste elektronische problemen bij een wagen nooit logisch zijn
dezelfde categorie onzin als je vorige post.zeker als je met bijna elke module of regelaar in de wagen hebt zitten knutselen.
graag zwart op wit, met stempel. ik ga ze bellen om het na te vragen.Maar goed binnen 2 weken een afspraak bij de dealer, we zullen zien wat zij daarvan te zeggen hebben.
je praat poepAls frequente forumgebruikers zouden jullie ook moeten weten dat de meeste elektronische problemen bij een wagen nooit logisch zijn dus niets is
De stuurbekrachtiging werkt net zo goed met de originele BCM als met de oude 7E0
jouw china vagcom heeft slecht contact (maar wel contact) met de diagnosepoort gehad. ik heb nooit problemen gehad.
dit heb ik even nagekeken en ik heb nooit deze garantie gegeven. ik heb alleen gezegd dat deze bcm compatibel zou zijn en dat deze succesvol getest is in mijn auto. u legt mij verkeerde woorden in de mond. daar houd ik niet van.
eerst was het 'die krijgt je, tenzij alle problemen opgelost zijn door het terugplaatsen van de bcm' en nu is het 'die krijg je pas als ik bij de dealer ben geweest en die zeggen xyz'. het forum als getuige...
pertinente onzin. u heeft nog veel te leren. een elektrische storing is in 99 van de 100 gevallen simpel, eenvoudig en eenduidig te herleiden naar een simpel aan te wijzen oorzaak. ik weet niet wat er in belgie rondrijdt aan storingen en hoe kundig het personeel daar is... ik verwacht dat ze daar wel beter weten dan dit.
dezelfde categorie onzin als je vorige post.
modules in uw auto:
- motor, onberoerd
- ABS, onberoerd
- stuurhoeksensor, onberoerd
- climatronic, onberoerd
- BCM, gewisseld
- PDC, onberoerd
- Airbags, onberoerd
- instrumentencluster, onberoerd
- CAN gateway, gewisseld
- startonderbreker, onberoerd
- stuurbekrachtiging, onberoerd
- radio, een of ander raar chinees ding dat aan de canbus hangt
- batterij regeling, onberoerd
volgens mijn telling is dat 2 uit 13. beetje een suggestieve interpretatie met 'bijna elke module'.
graag zwart op wit, met stempel. ik ga ze bellen om het na te vragen.
je praat poep
ps
uit je autoscan van Thursday,04,January,2018,19:39:29:00001 uit de originele bcm
"
03396 - Supply voltage terminal 30 for central locking
011 - Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101011
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 6
Time Indication: 0
"
volgens mij ligt het ook niet aan iichel dat je centrale vergrendeling en de afstandsbediening niet werken. de bekabeilng voor centrale vergrendeling is niet in orde.
psps
'stuurwiel polo 6c'
"Subsystem 4 - Part No SW: 2H0 959 442 HW: 2H0 959 442 "
dat is een stuurwiel uit een transporter busje. en niet van een polo 6c.
daar gaat het toch om??"los daarvan...." maw of het nu werkt of niet.
ik had T16/6 en T16/14 van de OBD stekker ongewisseld, de can high en can low. daarna heeft alles gewerkt.prutsen aan de OBD stekker en werkte het opeens wel maar blijkbaar niet voor lang meer.
protest.jij bent degene die mij hier in het zak zet en niet omgekeerd.
het antwoord: uw stuurbekrachtiging is defect. niet de eerste keer dat ik dat u vertel.jij het antwoord hier niet op heb na de diagnose die je ter plekke hebt gesteld.
mijn natuurlijke reactie als mensen onzin verkopen.Doe niet uit de hoogte
niets in de auto doet het zonder de CAN gateway.corrigeer me als ik me vergis.
dat neemt niet weg dat het een vreemd object op uw canbus netwerk is.Die chinees raar ding aan de canbus vond je eerst wel een leuk ding toen je die zag..
ik ga ieder woord dat u schrijft over de diagnose van de dealer verifiërenAls ik wil ga je juist niets bellen en niets navragen.
vandaag nog? dan kunnen we deze discussie afronden.Je krijgt je 100€ wel.
foutcodes in de ABS unit en stuurbekrachtiging unit moeten apart gewist worden, deze werken niet via de clear all dtcs van vcds.Als je toch wilt helpen kan je beter checken hoe het komt dat die foutmelding over de stuurhoeksensor G85 maar terug komt opduiken.
daar heeft hij geen rechten voorJe mag gerust de titel wijzigen.
ik baseer mijn uitspraken op interpretatie van de door jou aangeleverde autoscan en baseer mijn conclusies op informatie in plaats van dat ik ze haal uit koppigheid en een blauw leren handtasje (althans dat heb ik gehoord)Jij praat eerder diarree.
ik baseer mijn uitspraken op interpretatie van de door jou aangeleverde autoscan en baseer mijn conclusies op informatie in plaats van dat ik ze haal uit koppigheid en een blauw leren handtasje (althans dat heb ik gehoord)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.