chucknorris
Bekend lid
Iemand nog een biertje bij dit topic
Volkswagen
Polo BlueGT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
getrouwd en 4 kinderen. bedankt voor het aanbod.Maar sorry ben al bezet en val niet op mannen.
ik zou het niet als compliment opvatten.Zie hier zie hier, ik ben hier blijkbaar heel populair als er al onderling wordt gesproken over mijn persoonlijkheid en uiterlijk.
Handtasje, petje en beetje stoer praten.
Leuke mensen zijn dat.
Als je niets beters te doen hebt dan racistische opmerkingen maken met je lachwekkende, sarcastische stereotype beschrijving. Dan stel ik je voor om dat ergens anders te doen dan op een forum bv. op straat willekeurig tegen de eerste Marokkaan die je tegenkomt.
Sinds wanneer behoren handtasjes en petjesdragers tot een bepaalde ras?
Het lijkt hier wel een beetje op een kontlik bende zeg michel kan vast zelf wel voor zich zelf opkomen
jullie gaan erop in als kechies
@BlackPoloBM ik heb ook nog wel een dsq2 petje aan de kapstok hangen + een lacoste tasje op zolder in een verhuisdoos en dan ? ben ik nou ook een soort ras ?
Ik loop nu net mijn kamer in.@BlackPoloBM waar loop jij dan in in werkkleding?
leuk voor jeIk loop nu net mijn kamer in.
heren, heren, ik vind het topic eigenlijk al geen topic waard, de inhoud is weg en het gaat mening a tegen mening b, maar omdat het forum als getuige is opgeroepen laat ik het open. maar laten we geen racistische dan wel op de man gespeelde beledigingen doen @BlackPoloBM @Calit10 @Operator .
je hebt gelijk ik zal de topic updaten met nuttige info binnenkort.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.