verschil in polo 6R

Marktplaats
Linksboven staat “ Auto’s”
Volkswagen
Filters
Bij zoekterm vul je “ Highline” in

Als je bij prijs 10.000 tot 13.000 intoetst en bij bouwjaar 2014-2015 vind je zo een polo met alle toeters en bellen:cool:

Succes
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Een 6c kan je gauw herkennen aan de gril in de bumper, zit een chromen strip in die onder de mistlampen doorloopt, reflectoren in de achterbumper.

Hoewel dat nooit een zekerheid is, voor en achterbumper zijn makkelijk om te wisselen, maar het maakt het wel makkelijker zoeken.

ah nice! daar kan ik wat mee. zat aldoor al te kijken wat het verschil was.
 
Volkswagen  R  1.2 TSI 
Als je een mqb auto neemt moet je ook rekening houden met bepaalde opties. Een voorbeeld hiervan is de headunit/radio. Als je een 6C koopt met een radio zonder navi/bt is het ook een heel stuk moeilijker(duurder) om een OEM alternatief in te bouwen met bt/navi. Bij een 6R is dit veeeel makkelijker en goedkoper.

Waar je ook rekening mee kan houden is diefstal gevoeligheid ik denk dat 6R's een stuk vaker ontvreemd worden dan 6C (geen bron voor btw vermoedens alleen)

en verder, ik heb bewust een 6R GT gekocht omdat om onder andere retrofit mogelijkheden.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!