Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jamaar een polo 6C in R-line versie bestaat dus wel?
Jazeker. Maar niet voor 10-12k dat kun je uit je hoofd zetten.maar een polo 6C in R-line versie bestaat dus wel?
aan welke prijs moet ik dan denken?Jazeker. Maar niet voor 10-12k dat kun je uit je hoofd zetten.
Heb net even op marktplaats gekeken. Vanaf 14k zoiets. Staat 1 polo R-Line uit 2015. 129.000km 13999euro. Hoge km stand wel maar Heeft dan wel dsg en de ledverlichting.aan welke prijs moet ik dan denken?
Ketting die gaat rammelen 99% kanslastig lastig lastig.. is de 6c motor echt zoveel beter dan de 6R?
wat voor problemen kan je verwachten bij de 6R als je pech heb.
dus als jij je eigen auto inruilt voor een nieuwere auto moet je dan persee een garantie bij krijgen?Geen inruil geen garantie min1500
dus als jij je eigen auto inruilt voor een nieuwere auto moet je dan persee een garantie bij krijgen?Geen inruil geen garantie min1500
alleen als het een 6r tsi is dan tog?Ketting die gaat rammelen 99% kans
het gaat om het volgende!dus als jij je eigen auto inruilt voor een nieuwere auto moet je dan persee een garantie bij krijgen?
mijn auto heb ik duur gekocht 1e keer dat ik naar een autodealer ging, en ik heb ook niemand die verstand ervan heeft dus ik ben eigenlijk gewoon alleen. voel me nog steeds altijd genaait, maar ja dat is een beginfout bij het onderhandelen, want nooit meer zal gebeuren.het gaat om het volgende!
als jij een auto koop bij een gerenomeerde garage houden ze marges voor de inruil.
bijvoorbeeld. jij koopt een auto van 10000 euro.
je wilt jou oude auto inruilen.
en ze zeggen u krijgt voor uw auto 500 euro ben jij beledigd omdat de auto in jou ogen veel meer waard is.
als jij geen auto inruilt dan mag je de auto voor 9000 meenemen.
dus zeggen ze op de auto van 10000 euro: u krijgt 1500 voor uw auto. en jij denkt dat je een goede deal hebt gemaakt.
maar eigenlijk krijg je maar 500 euro terug.
en met garantie: kan je voor een x bedrag afkopen. garantie kost ook geld. het is een gok voor de garage wat de auto in de komende
3 maanden gaat doen.
de auto die die jongen/man wil kopen (zie advertentie) geven ze bovag garantie
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.