virtual cockpit coderen/inleren

heb onlangs een gebruikte virtual cockpit voor mij polo 2g gekocht alleen moet deze ingeleerd/gecodeerd worden, iemand een adres waar ik geholpen kan worden?
 
Volkswagen  POLO  1.0 TSI 95PK 
Ik heb een gebruikte laten inlezen en monteren bij Vastechnics in Zeist.
In Halsteren zit er ook een bedrijf mar die leveren zelf de onderdelen
 
Volkswagen  Polo Highline 2018  1.0 JD tuning stage 1 
hmm jaa is moeilijk inderdaad de meeste bedrijven beginnen er niet aan dus leren ze geen gebruikte in, hopen op goed geluk dat iemand het wel doet anders heb ik weinig aan me virtual cockpit..
 
Volkswagen  POLO  1.0 TSI 95PK 

Deze meneer is heel handig, maar of hij je kan helpen weet ik niet. Houd je ons op de hoogte?
nee helaas hij kon mij niet helpen om een gebruikte in te gaan leren jammer genoeg.. maar geeft aan dat de dealer een optie is
 
Volkswagen  POLO  1.0 TSI 95PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!