Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
oh oke begrijp ik, zijn er mensen die dat wel doen misschien?ik leer geen gebruikte AID in. Alleen nieuwe leer ik in
heb het via marktplaats gekocht helaas.. domme fout van mij zelf.Misschien waar je hem gekocht hebt?
nee helaas hij kon mij niet helpen om een gebruikte in te gaan leren jammer genoeg.. maar geeft aan dat de dealer een optie is![]()
≥ VW MQB Virtuele cockpits en PQ KM-tellers inleren! — Auto en Motor | Monteurs en Garages — Marktplaats
Professionele installatie van Km-tellers met alle aanpassingen!Wilt u nieuwe kleuren teller of andere zwart/wit installeren of nog een sleutel inleren,www.marktplaats.nl
Deze meneer is heel handig, maar of hij je kan helpen weet ik niet. Houd je ons op de hoogte?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.