voetverlichting tsi comfortline

kan je bij een tsi comfortline geen bm dus voetverlichting aansluiten
ik kan aan originele lampjes komen
maar zit er dan een kabel voorbereiding zodat ik ze kan aansluiten
het malletje zit er wel om de lampjes in te kliken

vast bedankt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik heb het ook gedaan :) Maar dan zelf de kabelboom gemaakt en maar 1 lampje hoeven kopen (met dank aan ger) en dan is het een goedkope update :)
 
Die voetverlichting, brandt die ook tijdens het rijden? Lijkt me wel mooi met rode verlichting.

Heb nog wel rode leds voor je die niet te sterk zijn ;)
Laat maar via pb weten als je wat wilt hebben!
Heb ik ook meteen een excuus om jou wagen weer eens van dichtbij te bekijken en er naast te gaan staan kwijlen:lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Die voetverlichting, brandt die ook tijdens het rijden? Lijkt me wel mooi met rode verlichting.

Ik heb hem zo aangesloten dat hij altijd brandt. Ik heb er 2w w5w lampjes inzitten en heb de 'spiegel' van de lamp met mat zwart tape afgedekt. Zo heb ik altijd een subtiele gloed onderin de auto maar voldoende om in de nacht iets te zien. Noem het dan ook wel eens handtasjesverlichting. :)
 
Heb nog wel rode leds voor je die niet te sterk zijn ;)
Laat maar via pb weten als je wat wilt hebben!
Heb ik ook meteen een excuus om jou wagen weer eens van dichtbij te bekijken en er naast te gaan staan kwijlen:lol:
Hehehehehe,
Jan, weet je het lijkt me echt te gek die voetverlichting en er staat ook wel een how to hier beschreven op het forum maar de combinatie van mijn twee linkerhanden en kabeltjes, lampjes enz gaat niet goed samen. Ikzelf begin er dus maar niet aan maar mocht je je geroepen voelen om het voor me te regelen...............:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Hmm.. Heb er wel naar gekeken, maar het is me nog niet helemaal duidelijk ;)
Zal Bas wel eens om nadere info vragen over dit onderwerp en allicht dat we dan de 2 auto's even naast elkaar zetten?Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Kijk, dat is wel een idee ja. Misschien wil Bas zelfs wel een keer naar het hoge noorden rijden? :lol: Kunnen we meteen z'n Polo even 'live' bewonderen.

Haha, ik zie 't hem nog niet zo gauw 'even' doen :lol:
Maaaar wie weet! Als we nog een paar keer een top meet in het noorden neerzetten komen er allicht meer mensen uit andere windstreken :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Die voetverlichting, brandt die ook tijdens het rijden? Lijkt me wel mooi met rode verlichting.
is zeker mooi ik heb dit ook. Hoe meer rooie verlichting hoe beter. Heb mij hemel verlichting ook aangepast rooie audi leds erbij en blauwe. Leds in de unit voor blauwe gloed
( voor blue GT )



@kevinvb bedoel je het ijzeren achterkanten er af halen !? gewoon even met een pinzet in de 4 hoekjes los kliken. Succes
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!