Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die voetverlichting, brandt die ook tijdens het rijden? Lijkt me wel mooi met rode verlichting.
kijk hier eens Voetverlichting - MyPolo
en hier Kabelsatz Fußraumbeleuchtung Front VW-38438
groeten ger
Die voetverlichting, brandt die ook tijdens het rijden? Lijkt me wel mooi met rode verlichting.
Hehehehehe,Heb nog wel rode leds voor je die niet te sterk zijn
Laat maar via pb weten als je wat wilt hebben!
Heb ik ook meteen een excuus om jou wagen weer eens van dichtbij te bekijken en er naast te gaan staan kwijlen:lol:
Kijk, dat is wel een idee ja. Misschien wil Bas zelfs wel een keer naar het hoge noorden rijden? :lol: Kunnen we meteen z'n Polo even 'live' bewonderen.Hmm.. Heb er wel naar gekeken, maar het is me nog niet helemaal duidelijk
Zal Bas wel eens om nadere info vragen over dit onderwerp en allicht dat we dan de 2 auto's even naast elkaar zetten?![]()
Kijk, dat is wel een idee ja. Misschien wil Bas zelfs wel een keer naar het hoge noorden rijden? :lol: Kunnen we meteen z'n Polo even 'live' bewonderen.
is zeker mooi ik heb dit ook. Hoe meer rooie verlichting hoe beter. Heb mij hemel verlichting ook aangepast rooie audi leds erbij en blauwe. Leds in de unit voor blauwe gloedDie voetverlichting, brandt die ook tijdens het rijden? Lijkt me wel mooi met rode verlichting.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.