Nope alleen voor de Polo AW. In ieder geval op de versie vanaf november. Ik heb dit tot op heden op 4 polo's mogen doen die na deze datum zijn. Of de oudere het kunnen geen idee dat gaan we nu zien bij diegene die langs komen
Ik woon in de omgeving van Amersfoort. Stuur gerust een PBIk heb wel oren naar de mogelijkheden die ik hier voorbij zie komen m.b.t. VCDS. Ik heb sindskort een VW Polo AW met active info display. Nu heb ik een aantal vragen, waarvan sommige voor specifieke personen.
Ik zoek in ieder geval iemand die VCDS kan uitvoeren omg. Amsterdam/Amersfoort.
In de volgende opties heb ik interesse:
- Ramen automatisch sluiten bij afsluiten auto tevens in het menu aanpasbaar
- Active info display kleuren aanpassen en van discover media
- Helling assistent
- Comming/leaving home koppelen aan de deur
- Regenlicht
- Spiegels inklappen in menu (is dit mogelijk als je geen spiegelpakket hebt?)
- Lane assist , is dit momenteel instelbaar en werkt het goed?
Tevens vroeg ik mij af of er al een codering is gevonden om de rechterspiegel te laten kantelen bij achteruit rijden?
@TCL Kunnen de aanpassingen ook op locatie gedaan worden? Gezien Breda een stukje rijden is. En wat houdt de aanpassing in van Helling assistent? En is het zo dat bij Regenlicht het dimlicht aangaat bij gebruik van de ruitenwisser? Ik heb geen regensensor, alleen een lichtsensor.
@Rainesh kun jij iets met bovenstaand lijstje?
Is het mogelijk om CH/LH altijd in te schakelen? Of het nu dag of nacht is.
Ik heb al even rondgekeken maar ben nog niks hierover tegengekomen.
Dat gaat niet omdat ik een nieuw lid ben.Ik woon in de omgeving van Amersfoort. Stuur gerust een PB
In de volgende opties heb ik interesse:
- Ramen automatisch sluiten bij afsluiten auto tevens in het menu aanpasbaar (
- Active info display kleuren aanpassen en van discover media
- Helling assistent
- Comming/leaving home koppelen aan de deur
- Regenlicht
- Spiegels inklappen in menu (is dit mogelijk als je geen spiegelpakket hebt?)
- Lane assist , is dit momenteel instelbaar en werkt het goed?
Tevens vroeg ik mij af of er al een codering is gevonden om de rechterspiegel te laten kantelen bij achteruit rijden?
Hiervoor zul je waarschijnlijk de regensensor nodig hebben als optie? Ik heb namelijk alleen een lichtsensor.Regenlicht betekend dat als het begint te regelen dat je dimlicht aan gaat.
Dat heeft weinig zin aangezien module 17 uit zowel coding als aanpassingen bestaat. Wat is je doel?Kan iemand mij een backup doormailen van de Control unit: 17 Dash Board module?
zodat ik deze met mn eigen kan vergelijken?
Nééhéé dat was de auto van een vriend!Geen goed plan! Nooit zomaar iemands codereeks overnemen Dat is vragen om nog meer problemen. Maargoed, we leren je hier al een beetje kennen
Haha! "ik koop een GTI en help hem naar de klote door alles te slopen!"Geen goed plan! Nooit zomaar iemands codereeks overnemen Dat is vragen om nog meer problemen. Maargoed, we leren je hier al een beetje kennen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.