Heb je gisteren ook al gesproken. Wens je succes met het oplossen van de error zoals eerder aangegeven. Hoop det het bedrijf wat je noemde het opgelost kan krijgen. Het gaat verder dan long coding/adaptie
Bij mijn auto (januari 2019) en die van een ander forumlid (ook begin 2019) kon ik deze mod activeren. Ik weet ook niet precies waar het omslagpunt ligt, heb er meerdere Polo AW's geholpen waar ik deze functie niet tegenkwam. Bij nieuwere versies, ook MY 2020 is het sowieso mogelijk.Nope alleen voor de Polo AW. In ieder geval op de versie vanaf november. Ik heb dit tot op heden op 4 polo's mogen doen die na deze datum zijn. Of de oudere het kunnen geen idee dat gaan we nu zien bij diegene die langs komen
Klopt en werkt perfect nog bedanktBij mijn auto (januari 2019) en die van een ander forumlid (ook begin 2019) kon ik deze mod activeren. Ik weet ook niet precies waar het omslagpunt ligt, heb er meerdere Polo AW's geholpen waar ik deze functie niet tegenkwam. Bij nieuwere versies, ook MY 2020 is het sowieso mogelijk.
Nope alleen voor de Polo AW. In ieder geval op de versie vanaf november. Ik heb dit tot op heden op 4 polo's mogen doen die na deze datum zijn. Of de oudere het kunnen geen idee dat gaan we nu zien bij diegene die langs komen
De mijne is van augustus 2018 zal dan ook wel moeten lukken toch om dit te kunnen coderen?werkte bij mijne ook, auto van juli 2018
De mijne is van augustus 2018 zal dan ook wel moeten lukken toch om dit te kunnen coderen?
(ik heb die optie nu in mijn menu niet)
Geen idee. Zag nergens dat dit mogelijk was op een Polo. Misschien moeten ik/we een topic aanmaken met alle beschikbare mods en steeds bijhouden.Is niet zo bijzonder hoor, maar fijn dat je dit met ons wil delen
Ik ben daar geen voorstander van. Dat stimuleert mensen om zonder achtergrondinformatie te gaan rommelen met hun auto's. De één heeft het snel door, maar er zijn er genoeg die met grote problemen blijven zitten.Geen idee. Zag nergens dat dit mogelijk was op een Polo. Misschien moeten ik/we een topic aanmaken met alle beschikbare mods en steeds bijhouden.
Goed verhaal... Je adviseert om een immitatie kabel te bestellen. Als ik hier iets aan mag toevoegen. Doe dit nooit! Kies dan OBDeleven, maar gebruik geen longcoding / aanpassingen als je de gevolgen niet goed kent. Er zijn genoeg verhalen van immitatiekabels die een eigen leven leiden bij een aanpassing, en ongewild een aantal bits erbij veranderen.VCDS voelt een stuk veiliger dan OBDELEVEN en ik raad dan ook verder iedereen af om OBDELEVEN te gebruiken om te coderen, gebruik het alleen voor foutcodes te lezen en doe de rest fijn met VCDS en zorg dat je goede backups heb, dan hoef je ook geen gekke vragen te stellen hier, zoals ik vaker heb gedaan.
Ik heb me inmiddels ook VCDS besteld voor een kleine 110 euro(wel in China, maar bij een goede partij icl updates enz, dus geen problemen mee).
Wat je ook gebruikt, regel 1 is, maak back-ups van te voren, dan heb je al 80% van de ellende achteraf te pakken!
- Mistlamp achter ook gebruiken bij achteruitrijden:
- Bochtverlichting bij hogere snelheid (80km/uur). Static afs light
- Enable third brake light when you open the trunk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.