Volkswagen
Polo
1.0 Bluemotion
Ik zag dit bericht nog, ik had hier wel wat tijd in gestopt, maar niet gelukt. Bij een Audi A3 8V kan het dan weer welThanks man. Voordat je begint even een screenshot maken. Ik weet zeker dat er ergens 1 instelling anders moet
Ah geen probleem thnx. Met dit weer is juist handig dat alle ramen + schuifdak helemaal open gaanIk zag dit bericht nog, ik had hier wel wat tijd in gestopt, maar niet gelukt. Bij een Audi A3 8V kan het dan weer wel
ik heb de DRL's laten uitgaan bij optrekken handrem, en als ik dan de verlichting op stadslicht zet zie ik ook mijn DRL's gedimd branden. DRL's bij CH/LH zou idd wel mooi zijn.Ik zit al even te sparren met het volgende:
Mijn Polo R-line met ledverlichting staat al vanaf het begin op automatische Coming home/Leaving home. Ondertussen ook op 60 seconde.
Nu parkeerde ik laatst overdags voor een glazen raam en zette de motor stil. Omdat het contact nog aan stond bleven de DRL’s gedimd branden (zeg maar stadslicht).
Dit zag er toch best gelikt uit dus ik vroeg me af, is het mogelijk om in te stellen dat bij coming home/leaving home de DRL’s enkel branden ipv het dimlicht?
Nee, je kunt niks wijzigen aan je lampen van je koplampen en de verschillende functies die zij kennen. Er zijn wat standaardkanalen die werken, zoals Marc opmerkt, maar de functie per lamp wijzigen, zoals dat bij een Polo 6C of Golf MK7 (pre-facelift) wel kan, is er niet.Ik zit al even te sparren met het volgende:
Mijn Polo R-line met ledverlichting staat al vanaf het begin op automatische Coming home/Leaving home. Ondertussen ook op 60 seconde.
Nu parkeerde ik laatst overdags voor een glazen raam en zette de motor stil. Omdat het contact nog aan stond bleven de DRL’s gedimd branden (zeg maar stadslicht).
Dit zag er toch best gelikt uit dus ik vroeg me af, is het mogelijk om in te stellen dat bij coming home/leaving home de DRL’s enkel branden ipv het dimlicht?
Kan je eens een foto maken hoe het er bij jou uit ziet?Klopt, Je kunt dan wel door scrollen in het menu naar 90. Ook al loopt het balkje niet verder dan 30. Maar het getal wel. Althans bij mij.
Nadat je het geactiveerd hebt met VCDS oid dan moet je daarna in je multimedia systeem bij menu > wagen > licht > coming home leaving home. Daar kan je de tijd veranderen.Kan je eens een foto maken hoe het er bij jou uit ziet?
ja maar eerst fabrieksinstellingen terugzetten van Licht. Dan werkt het pas.Nadat je het geactiveerd hebt met VCDS oid dan moet je daarna in je multimedia systeem bij menu > wagen > licht > coming home leaving home. Daar kan je de tijd veranderen.
En hoe zet ik de instellingen van enkel licht terug? Kan alleen de hele auto resetten?ja maar eerst fabrieksinstellingen terugzetten van Licht. Dan werkt het pas.
maar hij heeft waarschijnlijk MIB3 mogelijk is dit anders? Geen ideeNee in fabrieksinstellingen kan je per onderwerp resetten.
Klopt, MIB3maar hij heeft waarschijnlijk MIB3 mogelijk is dit anders? Geen idee
Ik heb MIB2 en kan het ook, ik zit in Centerparcs en de wagen staat te ver anders had ik het voor je gefilmd.
Ga naar instellingen (volgens mij bij CAR, en niet bij ‘instellingen’) en dan kan je per module resetten.
Speciaal voor jou ff foto’s gemaakt. Menuinstellingen van CARAls je straks toevallig bij je auto bent, hou ik me aanbevolen want ik kom er niet uit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.