VM407
Bekend lid
lekker borrel, lekker raggen in dat hok.1.0 TSI 95PK + DSG... tussen 400 en 500 KM gemiddeld. 570 KM het zuinigste wat ik gehaald heb (paar dagen 300KM + gereden).
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
lekker borrel, lekker raggen in dat hok.1.0 TSI 95PK + DSG... tussen 400 en 500 KM gemiddeld. 570 KM het zuinigste wat ik gehaald heb (paar dagen 300KM + gereden).
Idd 40 liter tank, tja die GTI moet je gebruiken als een GTI he dat komt idd de actieradius niet echt ten goede hahaHoe groot is de tank van een polo aw dan?
De actieradius vind ik tegen vallen van die polo's
Dat Valt mij ook al op dat deze een stuk zuiniger is. Ook loopt de auto veel mooier en is een stukje sneller dan de 1.2tdi.De 1.4 tdi is nog zuiniger dan de 1.2 tdi.
Goede score
Helemaal mee eens.Dat Valt mij ook al op dat deze een stuk zuiniger is. Ook loopt de auto veel mooier en is een stukje sneller dan de 1.2tdi.
Gebruiken jullie wel de nippel? Volgens mij hebben alle vw's deze ongeveer. Als ik die gebruik met tanken gaat er ongeveer 12 liter bij..Ik heb nu een polo 6c 1.4tdi mee gekregen als leen auto. Ik heb nu 907km gereden met een gemiddelde van 4.6l / 100km en heb nog meer als een kwart in de tank.
En een blue score van 85, wat dat ook mag inhouden
Mijn mijn eigen polo rij ik ongeveer 800 a 850 km op een tank.
op de nieuwe AW zit die er niet meer op hoor...Gebruiken jullie wel de nippel? Volgens mij hebben alle vw's deze ongeveer. Als ik die gebruik met tanken gaat er ongeveer 12 liter bij..
Ik tank totdat hij automatisch stopt, daarna even door gaan totdat ik een rond getal heb.Gebruiken jullie wel de nippel? Volgens mij hebben alle vw's deze ongeveer. Als ik die gebruik met tanken gaat er ongeveer 12 liter bij..
Gebruik ik als ik lange afstand ga rijden.Gebruiken jullie wel de nippel? Volgens mij hebben alle vw's deze ongeveer. Als ik die gebruik met tanken gaat er ongeveer 12 liter bij..
Weer wat geleerd. Wel jammer dat die er niet meer op zit..op de nieuwe AW zit die er niet meer op hoor...
Kost alleen maar meer geldWeer wat geleerd. Wel jammer dat die er niet meer op zit..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.