Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rijd een polo 1.2 tsi gechipt naar 160 pk +- ik rijd max 700 km met een volle tank? Snelweg kilometers tik ik wel de 800 aan.875 km op 1 tank
Ik ook zoiets idd!Jongens, ik rij 380-420km met een volle tank, niet zeuren over een paar kilometers![]()
Ik rijd een polo 1.2 tsi gechipt naar 160 pk +- ik rijd max 700 km met een volle tank? Snelweg kilometers tik ik wel de 800 aan.
Hoe rijd jij met 1 tank 875 km? is onmogelijk.
Ik rijd meestal rond de 400 a 500 km op een tank, ook eens (helaas?) 310 km op 40 L gereden...Gemiddel tussen de 450 en 500 km op een volle tank. Is dit normaal? Ik rij best zuinig.. Heb wel een keer rond de 550 km gehaald, maar toch vind ik ook dit erg weinig voor een 40 liter tank.
lang leven de tankpas van den zaak borrelIk rijd meestal rond de 400 a 500 km op een tank, ook eens (helaas?) 310 km op 40 L gereden...![]()
300-350 louter euro 98
Sodeju, zit er geen lek in je benzinetank?
stadsverkeer icm gti = niet zo prettig verbuik haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.