dov
Sponsor
Dat geloof ik best maar ik vermoed ook dat je rechtervoet behoorlijk zwaar is
Ik ben blij met m'n 800-850 kilometer per volle tank!
neeeee mn rechtervoet valt wel mee joh
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat geloof ik best maar ik vermoed ook dat je rechtervoet behoorlijk zwaar is
Ik ben blij met m'n 800-850 kilometer per volle tank!
Dat kan zuiniger.540km 40 liter ongelood 98.
Had er 580 uit kunnen persen volgens het dashboard maar ik vond doorrijden tot de volgende pomp onverantwoord
knap hoor, ik rij hem nu 45000km en heb nog niet 1 keer meer dan 500km gereden op een tank hahaTussen 530 en 600 zo'n beetje; verbruik ligt nu wat hoger (agv de lagere temperaturen). Betere indicatie is verkrijgbaar via Spritmonitor, zie onder mijn avatar.
Dan weet je exact je gemiddeld, je kunt het verloop over de tijd zien en je verbruik vergelijken met dat van anderen
Deze man "DSG fart" heel Nijmegen uit elkaar. Z'n verbruik is begrijpelijk.neeeee mn rechtervoet valt wel mee joh![]()
Gisteren vol getankt met Euro98 en incl. flink ontluchten heb ik 619,3km. gereden en exact 44 liter getankt. Dus 14,08km./ltr. of 7.1ltr/km.
Sorry, per 100km. natuurlijk.7.1ltr/km. Leg eens uit? Neem aan per 100km?
Verder aardig stukje als je binnen 24 uur alweer bijgetankt heb.... waar ben je heen met dat ding??
Klopt helemaal. Ik hou AL mijn autokosten bij via Spritmonitor. Gegevens van mijn vorige wagens staan er ook nog in.Al dit soort verbruiksgegevens per enkel ritje zeggen bar weinig. Per rit kunnen zoveel dingen verschillen (wind, snelheden bv). Een gemiddelde over een flink aantal ritten heeft echt iets te betekenen. Sprit monitor registreert dat allemaal netjes voor je. En je kunt ook de spreiding rond je gemiddelde zien en hoe je staat tov anderen.
En hoeveel liter ging er exct in dan?Ik zat bij mijn laatste tankbeurt aan net over de 500 km
ik haal verdomme die 500km maar niet op een tankIk zat bij mijn laatste tankbeurt aan net over de 500 km
En hoeveel liter ging er exct in dan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.