DeeOow
Premium lid
Dat is beter dan verwacht. Nice!!!Toen ging er 38,27 liter in
Volkswagen
Polo AW GTI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is beter dan verwacht. Nice!!!Toen ging er 38,27 liter in
ja stel je voor dat je de pomp niet haalt hahaMeestal 400-450km op een tank, actieradius staat dan nog op 150km.
Ik reed met 15 inch altijd 6.5liter/100km en nu met 17 inch 7.0-7.5liter/100km dus denk nu ongeveer 650km met een tank. Had verschil in verbruik tussen de twee maten niet zo groot verwacht
Nee hoor niets mis met je auto. Dat verschil komt doordat je nu op 15 inch velgen rijdt.Der is flink iets mis met mijn Polo denk ik. Met de 18ers zomerbanden haal ik max 620. Op dit moment 725 met 15 inch winterbanden... Hij is niet eens gechiptohja ik rijd 85% op 80 en 100 wegen.
Dan moet je net als die andere ouwe wijven je aan de snelheid houden, je auto zo lang mogelijk laten uitrollen en niet te hard optrekken...Het feit dat ik aan het bekommeren was over mijn Polo ging niet zozeer dat ik kilometerverschil heb tussen mijn winter- en zomerbanden. Dit is logisch gezien het om andere formaten gaat. Het ging meer erover dat andere leden met een Polo 1.6 TDI lager verbruik halen. Vind mijn auto, ongeacht of er winter- of zomerbanden op zitten, gewoon te veel verbruiken.
Dan moet je net als die andere ouwe wijven je aan de snelheid houden, je auto zo lang mogelijk laten uitrollen en niet te hard optrekken...
Kan ook aan de kwaliteit van de diesel liggen. Ik rij zelf, met 15 inch winterbanden, grofweg 720 a 750 km op een tank(dan brand het tank lampje nog niet). Ik rij het meest op provinciale wegen.Het feit dat ik aan het bekommeren was over mijn Polo ging niet zozeer dat ik kilometerverschil heb tussen mijn winter- en zomerbanden. Dit is logisch gezien het om andere formaten gaat. Het ging meer erover dat andere leden met een Polo 1.6 TDI lager verbruik halen. Vind mijn auto, ongeacht of er winter- of zomerbanden op zitten, gewoon te veel verbruiken.
Ja en wat denk je nu dat er mis is dan? je verbruik ligt aan je rechter poot, en je zegt ook hij is niet eens gechipt. bij chippen word je auto met dezelfde rijstijl juist zuinigerHaha, wegens de drukte op mijn route naar werk kan ik de maximale snelheid niet eens rijden. Het is altijd maximaal 110. Als het gas erop gaat zit echt rond de 1:15.
Kijk eens op Spritmonitor hoe het verbruik bij anderen is; trouwens ook handig om zelf je verbruik daar bij te houden. Zomaar vergelijken met een paar willekeurige anderen is niet zo zinvol. Het hangt allemaal af van rijstijl en rittenpatroon
Kan ook aan de kwaliteit van de diesel liggen. Ik rij zelf, met 15 inch winterbanden, grofweg 720 a 750 km op een tank(dan brand het tank lampje nog niet). Ik rij het meest op provinciale wegen.
Ja en wat denk je nu dat er mis is dan? je verbruik ligt aan je rechter poot, en je zegt ook hij is niet eens gechipt. bij chippen word je auto met dezelfde rijstijl juist zuiniger
waar tank je trouwens?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.