Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet je niet teveel gebruik maken van het vermogen van je tuning, en hem de berg af laten rollen in Luxemburg als je boven bent gekomen dan lukt dat welMaar ik verwacht op een tank makkelijk 750km te kunnen rijden
de diesels zie ik 850km wel halen maar die benzine's 750km... dan moet je echt wel heel erg rustig aan doen, zelfs in NL moet je dan als een Oma de weg op gaan om het te halenUhhhh owja...ben de bergen vergetenDe tuning op het lange stuk zal wel niet nodig zijn. Met het vrouwtje op pad....dus lekker chil. We zullen zien....to be continued.
Volgende week een paar dagen naar Luxemburg....ik zal het eens voor jullie bijhouden. Overigens ben ik hier niet echt me bezig...die van mij is natuurlijk al mega zuinig. Ben 3 liter V6 auto's gewend. Ik lach mijn L*L uit mijn broek met deze auto. Maar ik verwacht op een tank makkelijk 750km te kunnen rijden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.