#uranograu
Bekend lid
Geen aircoAls ze toch de motor vervangen, vraag ze dan om een airco te plaatsen! tegenwoordig wel een must-have.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen aircoAls ze toch de motor vervangen, vraag ze dan om een airco te plaatsen! tegenwoordig wel een must-have.
haha. Toen het zomer werd, werd ik ook geconfronteerd met het feit dat dit ding geen airco heeft. Vandaar dat ik de ramen achter ga laten blinderen (zal uiteindelijk geen effect hebben als het toch al warm is binnen, tjaGeen aircoik vond deze auto al vrij kaal maar dit had ik niet meegekregen. Nieuw plan: geen geld in steken en snel een luxere Polo gaan kopen als goede basis.
Goed lijstje ja!!!!Als dit mijn auto was, zou mijn lijstje er zo uit zien:
- Velgen
- Verlagen? Klein stukje in elk geval
- Dof zwarte accenten zwart maken
- Typeaanduiding weghalen
- Luxe kentekenplaten en houders zonder dealerreclame
- Achterlampen tinten
- Logo's tinten
- Chrome uitlaatsierstuk
Aliexpress bestelling:
- Korte antenne
- LED verlichting
- Lichtschakelaar met auto functie
- Spoilerextension
- Voorlip
Zelfde product als degen wat ik al besteld heb. Ben benieuwd hoe het is (moet wel eerst mijn auto terug krijgen natuurlijk).€ 15,99 27% Off | 11pcs LED spiegel kofferbak lamp + Interieur dome kaart gloeilamp Kit voor Polo Mk5 Polo 6R 6C (2009-2017)
Thanks voor de vele suggesties! Nieuwe matjes, armsteun, ramen blinderen en LED verlichting staan nu op mijn prioriteitenlijstje. Ohja, en schokdempers zijn ook lek, dus de lijstje is nog niet helemaal compleet
Offtopic: Ik had tevens aan de dealer gevraagd hoeveel het kost om de schokdempers te vervangen nu ze toch bezig zijn met de motor: zevenhonderdentwintig euro! Ergens diep in mij zegt dat een ene Ali of Hans (eigenaar universele garage) dit zelfde kan doen voor nauwelijks de helft van de prijs, of heb ik het verkeerd?
daarom vcds!1 tip, backup alles voor je gaat rommelen met obdeleven![]()
Lekker bezig1) Nou, zojuist een lichtschakelaar met sensor ingebouwd in m'n polo. Coming/leaving home functie werkt uitmuntend!
2) Tevens alle lampjes in de koplamp units vervangen (behalve knipperlicht) met led lichten (H4 bi-led + stadslicht canbus) van xenonodijk.nl (zie bijlage foto). Helaas is de witte kleur niet heel goed zichtbaar door de camera van de telefoon. Desalniettemin een hele goede vooruitgang!
3) nieuwe schokdempers binnen voor aan de voorzijde (bilstein b6). Volgende week zaterdag worden ze eronder gezet.
Tevens krijg ik nog led intereur lichten en oem kwaliteit armsteun binnen vanuit china. Vanaf dan zal ik ff een (financiële) rustpauze nemen alvorens ik verder ga met de ramen blinderen, uitlaatsierstuk en cruisecontrol plaatsen.
Als dat allemaal achter de rug is, kap ik er mee. Het is dat ik nu een splinternieuwe motor heb waardoor ik nu zoveel enigszins investeer in de auto. Anders had ik het wel geweten![]()
Ik heb express voor originele hoogte (bilstein b6) gekozen omdat ik op confort en rijhoogte (ivm drempels) niks wil inleveren.Een schroefsetje van AP kost ook 700 euries... originele dempers incl montage dus net zo duur mmmmmm... ik wist t wel!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.