Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A.s. donderdag en vrijdag heeft Zijm een exclusieve proefrit mogelijkheid.duurt erg lang ja maar deze week komt er een dsg bij pon en dan ga ik ff karren!
Weet je dat zeker van die mistlampen? Je units zien er hetzelfde uit als op mijn GTI. Daar zit xenon, dagrijverlichting (LED), bochtverlichting (halogeen) en knipperlicht in, maar geen mistlampen. Of werkt de bochtverlichting dan als breedstralers? Dat ze allebei aan gaan?De mistlampen zitten in de koplamp verwerkt met bochtverlichting etc.
mvg bob
Nu ik wat beter kijk, zie ik op je lichtschakelaar ook alleen het symbool voor de mistlamp achter (linksonder op de schakelaar). Bij mistlampen voor staan daar 2 symbooltjes.
Hey Dennis,Nu ik wat beter kijk, zie ik op je lichtschakelaar ook alleen het symbool voor de mistlamp achter (linksonder op de schakelaar). Bij mistlampen voor staan daar 2 symbooltjes.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.