Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel!Echt heel gaaf geluid en wat een verschil met de standaard versieMaakt jouw GT die farts ook bij lage toeren of valt het daar mee?
Waar heb je die cat-back laten zetten en kun je een indicatie van de kosten geven (incl. montage)?
Thanx en veel plezier ermee!
Maar als je dus het hele pakket laat monteren bij JM (a 400EU) levert dat ook extra prestatie? Zo klinkt het wel..Ja klopt en dat vind ik juist fijn. Lekker rustig rijden dan klinkt ie lekker zwaar. Maar op het moment dat je gas geeft brult ie echt lekker. Ik zou dan ook voor een andere einddemper gaan. Je hebt standaard een reflexdemper achter die altijd een beetje licht en schel klinken zeg maar. Ik heb een absorptie demper waardoor de hoge blikkerige tonen eruit gefilterd worden waardoor een mooie zware brom uitkomt. Je bent dan denk ik rond de 400 kwijt. Maar dat is mijn mening. Kijk vooral op youtube!
Maar als je dus het hele pakket laat monteren bij JM (a 400EU) levert dat ook extra prestatie? Zo klinkt het wel..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.