Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja leuk. Vraag me overigens af wat die 140 pk in je handtekening betekent. Teruggeknepen?Denk dat we een meeting moeten hebben met alleen polo aw GTI zou wel super vet zijn.
Denk dat we een meeting moeten hebben met alleen polo aw GTI zou wel super vet zijn.
Ja leuk. Vraag me overigens af wat die 140 pk in je handtekening betekent. Teruggeknepen?
Denk dat we een meeting moeten hebben met alleen polo aw GTI zou wel super vet zijn.
Ben voor! Vraag mij eigelijk af hoeveel GTI AW's er inmiddels rondrijden.Denk dat we een meeting moeten hebben met alleen polo aw GTI zou wel super vet zijn.
Ik kom ook!Denk dat we een meeting moeten hebben met alleen polo aw GTI zou wel super vet zijn.
Damn....nasty zeg. Waarom doen mensen dit. Klote voor je!
Een uitzendbureau. Maar ik weet 100% zeker dat dit niet door één van mijn uitzendkandidaten is gedaan.Wat voor onderneming heb je, als ik vragen mag natuurlijk?
Grrr balen zeg echt waardeloos, dit wordt inderdaad opnieuw spuiten.
Lijkt inderdaad met een steen gedaan, jammer dat je dit nooit zelf ziet gebeuren .
Dankjewel.Leuke review mooie Polo, en uitstekend idee die zwarte spiegelkappen. Balen van de schade ! Je zou bijna gaan denken dat dit uit jalouzie gedaan is.....
Das balen man. Dader(s) op het bekende kerkhof.
Tijdje geleden ook meegemaakt met de A3C , Waarschijnlijk een fiets tegenaan gevallen. Put in de kofferklep. Gelukkig was het te herstellen zonder spuiten.
Waardeloos dat mensen zo zijn tegenwoordig.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.