En die plekken zijn?In de wandelgangen ( de chat.. ) zijn er al meerdere verzamelplekken bekend om in groepen naar de meet te gaan !
Mischien zit er een plek bij mij in de buurt bij.
Volkswagen
Polo team 6r
1.2tsi 105pk
En die plekken zijn?In de wandelgangen ( de chat.. ) zijn er al meerdere verzamelplekken bekend om in groepen naar de meet te gaan !
Van waar kom je? En via welke steden rij je.En die plekken zijn?
hier een groepje , bij Mcdonalds ErmeloEn die plekken zijn?
Nijmegen, represent!Kom uit de buurt van arnhem nijmegen, mensen die daar langs komen of uit de buurt komen?
Volgens mij staat je licht dan aan, als je je verlichting uit zet voor je sproeit gaan je koplampsproeiers niet mee, alleen de sproeiers voor je voorruit.Nou als ik mijn auto gewassen heb en alleen me raam schoon wil hebben dat niet heel me auto weer onder zit
Ik rij ook vanaf Rotterdam, als ik ga, maar aangezien ik geen tijd kan geven als ik ga, rij ik solo. Let maar op een wit zwarte met full led achterlichten.
Parkeerplaats 'Ginkelse Zand' aan de A12 kan? Is een gay-ontmoetingsplek hahaha@onlylyon zulle we ergens meeten in de omgeving nijmegen en achter elkaar aan naar amersfoort rijden?[/
HAHAHAHA. heldParkeerplaats 'Ginkelse Zand' aan de A12 kan? Is een gay-ontmoetingsplek hahaha
Nog meer mensen uit regio Arnhem/Nijmegen/Achterhoek?
vergeet je laptop niet, je hebt nog wat te doen [emoji12][emoji12][emoji12]yep maar mijn reis is ongeveer 700km dus ik ga rechtstreeks naar amersfoort
wat dan?vergeet je laptop niet, je hebt nog wat te doen [emoji12][emoji12][emoji12]
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
ikke niet weten, ik vind het wel spannend om jou te laten gamen met de jetta [emoji23]wat dan?
(ff lijstje maken met wat je ongeveer wilt... meeste tweaks van een golf 6 denk ik...)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.