IKEA AmersfoortKan iemand nog een keer vertellen waar het precies is, ik wil echt komen mits het weer het toelaat met de Polo R WRC, met vriendelijke groet Ger Louwen, ik heb er in ieder geval zin in.
Dank je wel, hopelijk tot zondag.Amersfoort IKEA, ookwel Vathorst genoemd. Het zit bij knooppunt Hoevelaken.
Merci Bartjuu, hopelijk tot zondag, ben er tegen twee-en.IKEA Amersfoort
Koningsbergenweg, Amersfoort, Netherlands
Haha jij moet komen! Met zo,n polo die willen wij allemaal aanschouwenKan iemand nog een keer vertellen waar het precies is, ik wil echt komen mits het weer het toelaat met de Polo R WRC, met vriendelijke groet Ger Louwen, ik heb er in ieder geval zin in.
Weer of geen weer, met een WRC moet dat lukken tochKan iemand nog een keer vertellen waar het precies is, ik wil echt komen mits het weer het toelaat met de Polo R WRC, met vriendelijke groet Ger Louwen, ik heb er in ieder geval zin in.
Ja maar, dat mag niet hoor!! (hoop dat het geen erge omstandigheden zijn)Helaas moet ik me wegens omstandigheden afmelden mensen... jammer want de afgelopen keren was het erg gezellig
Hahahahahahaha dat is waar, ik ben er waarschijnlijk ook gewoon.Weer of geen weer, met een WRC moet dat lukken toch
Ik kom ook, het lijkt mij ook heel leuk, allemaal Polo,s bij elkaar.Haha jij moet komen! Met zo,n polo die willen wij allemaal aanschouwen
Bedankt, ik ga er zijn.Amersfoort IKEA, ookwel Vathorst genoemd. Het zit bij knooppunt Hoevelaken.
IKEA en zondagen, dat is als Amerikanen en black-fridayDe parkeergarage bij de Ikea inrijden?
Hoe druk kan het daar nou zijn? ruime week voor kerst, op zondag...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.