Klopt, dat heb ik vaker te horen gekregen! Maar alles draait om de details!Ik ga ze zeker bestellen, vind het heel mooi ondanks het niet echt opvalt bij een zwarte auto
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 135pk
Klopt, dat heb ik vaker te horen gekregen! Maar alles draait om de details!Ik ga ze zeker bestellen, vind het heel mooi ondanks het niet echt opvalt bij een zwarte auto
Tuurlijk, maar er zit wel een vrij fors verschil in uiterlijk tussen carbon-look (wrappen) of echt carbon (duur )Is het niet goedkoper om ze te later wrappen?
Ik heb het geprobeerd maar mij lukt het niet om het mooi te krijgen De boven en voorkant gaan nog wel maar het stukje tussen de spiegel en de auto krijg ik niet mooi.Is het niet goedkoper om ze te later wrappen?
kan wel, is even een 2 mans klusje, maar moet goed te doen zijn als je een keer eerder gewrapt hebt. Stuk folie uitsnijden / knippen, backing er af en de föhn er op tot ie lekker zacht is en begint uit te zakken. Dan in één keer vanaf een kant naar de andere kant werken, niet té bang zijn de folie uit te rekken en dan wil het prima. Kleine bubbeltjes even met een scherp mesje doorprikken en wegvegenIk heb het geprobeerd maar mij lukt het niet om het mooi te krijgen De boven en voorkant gaan nog wel maar het stukje tussen de spiegel en de auto krijg ik niet mooi.
Misschien nog eens proberen, alleen heb ik die carbon kappen al besteldkan wel, is even een 2 mans klusje, maar moet goed te doen zijn als je een keer eerder gewrapt hebt. Stuk folie uitsnijden / knippen, backing er af en de föhn er op tot ie lekker zacht is en begint uit te zakken. Dan in één keer vanaf een kant naar de andere kant werken, niet té bang zijn de folie uit te rekken en dan wil het prima. Kleine bubbeltjes even met een scherp mesje doorprikken en wegvegen
Ga je ook een Rosa-Line maken?Misschien nog eens proberen, alleen heb ik die carbon kappen al besteld
Hahaha het zou kunnen, mijn vrouw der bijnaam is "Air" dan zou het een Air-line worden [emoji14] Gti Air-lineGa je ook een Rosa-Line maken?
die stoelen zijn echt een bitch om schoon te houdenVandaag het interieur van de R-Line maar even gecleand! Het was weer nodig...
Kunststof is ook moeilijk te wrappen heb ik vandaag gehoord. Zat er aan te denken om mijn kapjes te laten wrappen maar dat gaat bijna niet.Ik heb het geprobeerd maar mij lukt het niet om het mooi te krijgen De boven en voorkant gaan nog wel maar het stukje tussen de spiegel en de auto krijg ik niet mooi.
En?Vandaag niks, gisteren APK gehad!
Kunststof is ook moeilijk te wrappen heb ik vandaag gehoord. Zat er aan te denken om mijn kapjes te laten wrappen maar dat gaat bijna niet.
Op YouTube ziet het er zo makkelijk uit
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.