Nice!Rode Led lampjes in het achterlicht gedaan
Zitten de lampjes aan de linkerkant? Wat voor soort zit er in?
Seat
Leon SC FR
1.8 TSI DSG
Nice!Rode Led lampjes in het achterlicht gedaan
Vandaag bezoek gebracht aan JD Engineering! De Polo OBD getuned van 90pk-165NM naar 135pk-230NM! Heerlijk!
Nee. Ik mocht meerijden met de testrit. De testresultaten werden weergegeven op de OBD aangesloten laptop..@R-Vera
Leuke cijfers! Ook op de bank geweest?
Of de linker lamp led is en de rechter normaal?Nice!
Zitten de lampjes aan de linkerkant? Wat voor soort zit er in?
Kunststof is ook moeilijk te wrappen heb ik vandaag gehoord. Zat er aan te denken om mijn kapjes te laten wrappen maar dat gaat bijna niet.
En?
Ik vind ze super cool!gekocht van mr. blue! Originele Volkswagen achterlichten: 6R0 052 200 8RZ // 6R00522008RZ
2 jaar geleden waren ze al niet meer via Nederlandse dealer te bestellen. Mr. blue heeft ze destijds besteld bij Kufatec Deutschland
Was al benieuwd naar dat witte scherm maar ik vind het meer een zwart scherm met witte lettersNieuwe climatronic module geplaatst.
Oude vs nieuwe module. Nieuwe module met wit scherm.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.