Welke shampoo gebruik je als ik vragen mag? Ben op zoek naar een goede, niet tevreden over huidige.Auto gewassen, gekleid en in de wax gezet, daarna regen. Ook ff de auto van de buurman gewassen om te laten zien dat mijn shampoo wel goed spul is
Welke shampoo gebruik je als ik vragen mag? Ben op zoek naar een goede, niet tevreden over huidige.Auto gewassen, gekleid en in de wax gezet, daarna regen. Ook ff de auto van de buurman gewassen om te laten zien dat mijn shampoo wel goed spul is
Jep, ben bekend met carclean. Al veel besteld daar. Gebruik zelf Shampoo Plus van Turtle Wax, die heb ik ooit een keer bij de Gamma gekocht. Thnx voor de tipsWat is je huidige shampoo?
Ik gebruik al een aantal jaren de Super Slick & Suds Consentrated Wash van Poor Boys World. Echt super goed resultaat. En voor de koudere maanden de Slick & Wax.
Welke ook heel goed is is de Glans Protector Total van Glans Protector, dit is een reiniger en coating in één. Deze gebruik ik vaak nog eens als extra was beurt tijdens de zomermaanden. Door de coating hechten bijvoorbeeld dode vliegen minder goed op de lak en kun je deze heel makkelijk weer verwijderen tijdens een wasbeurt. En je autolak gaat er van glimmen als een malle........ Ben je bekend met Carclean.nl?
Ziet er goed uit! Zie staan dat je DAB ontvang, wat voor ontvanger heb jij hiervoor?Doei RNS hoi AVIC
mooie radio man, welke is dat....Doei RNS hoi AVIC
Achterruit? Niet van de 6R denk ik? De haaievin die ik heb heeft geloof ik alleen fm gps en telefoon. De nieuwe oem types zullen we dab hebben toch?oem kun je idd via de haaievin of in de achterruit DAB ontvangen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.