iichel
Exclusive lid
in de 6r is ook wel DAB als optie geleverd, bv in sommige blue gt heb ik het wel gezien in fora. vaak een rns315 met dab
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag gestart met project clean ass! Polo en TSI badge verwijdert en achterklep gepolijst [emoji2]
![]()
Grtz Jorrit [emoji111]️
Die hebben het in de dak antenne zitten. Ik heb namelijk zo'n antenne hier liggenin de 6r is ook wel DAB als optie geleverd, bv in sommige blue gt heb ik het wel gezien in fora. vaak een rns315 met dab
Mooie antenne!, ik zie wel veel op internet dat de standaard haaienvin met schoef antennetje ook dab moet ondersteunen.Die hebben het in de dak antenne zitten. Ik heb namelijk zo'n antenne hier liggen
![]()
https://oemvwshop.com/category/audi/rs2/roof-antena-dab-gps-gsm-fm/Mooie antenne!, ik zie wel veel op internet dat de standaard haaienvin met schoef antennetje ook dab moet ondersteunen.
Iemand enig idee?
Thnx! Dat lijkt precies de mijne, misschien zitten die stekkertjes on aangesloten onder mn dak.. Ff checken
Ieder z'n eigen smaak @Peppergrey [emoji2]
Vandaag achterklep opener zwart gespoten en gemonteerd
![]()
![]()
Morgen maar eens kijken of ik de kogel van de trekhaak makkelijk kan los halen..
Grtz Jorrit [emoji111]️
De opener moet er uit gehaald worden voor het mooiste resultaat, dus ja, je moet de binnenkant van de klep even loshalen, is niet zoveel werk hoor, de twee schroeven die in de handgrepen van je plastic bekleding zitten los schroeven, de bekleding er uit trekken met behulp van het stukje gereedschap bij je reservewiel (dat oog met dat haakje en beginnen in een hoek bij het raam) de stekker loshalen van de achterklep opener en de opener los schroeven. De opener kun je er nu uit pakken. Max. 5 minuten werk.Is dit makkelijk te doen? Of moet de hele binnenkant van de klep los gehaald worden?
Gefeliciteerd.Lekker verjaardagsgebakje voor mijzelf en een volle tank voor de Polo.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.