Peppergrey
Bekend lid
Ze hebben ook de interieurfilter vervangen, daarom is het 330. Dat ding was 50 ofzo![]()
Mag binnenkort voor de 2e longlife.. Ze hadden het over 400+

Dus deze heb ik zelf maar even "handmatig" gereinigd
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben ook de interieurfilter vervangen, daarom is het 330. Dat ding was 50 ofzo![]()
Profile ! Zie bovenstaande post , ze doen exact hetzelfde maar dan voor de helft van het geldMag binnenkort voor de 2e longlife.. Ze hadden het over 400+Vind overigens wel een beetje vreemd dat ze zelf bij zo'n beurt alsnog bijverkoop proberen aan te smeren. "Oh, we zullen ook meteen uw injectoren reiniger. +30,40,-" Uiteraard even nagevraagd wat ze nou precies doen.... Gewoon een flesje van 15 euro injectoren reiniger erin gooien, niet meer niet minder...
oh ja, ach. mijn auto komt uit januari 2011, niet zo veel garantieMaar "garantie" dan![]()
hier is het anders goed droog en benauwd, zometeen naar amsterdam ( met de ford [emoji20] ) dan blijft de polo iig aan de onderkant regenvrij vandaag en morgen [emoji23] [emoji23] [emoji23]Vandaag alweer een gratis wasbeurt ...
Net als gisteren, eergisteren, maandag, zondag en zaterdag ...
Begin die regen nu echt goed zat te worden.
de garantie is bij mij op vakantie, helaas [emoji12] [emoji12] [emoji12]Maar "garantie" dan![]()
Ekte Ekte olie ... is da nieuw?heftig ! normale prijs.. Afgelopen vrijdag heb ik dit bij de profile laten doen, 175 euro. Spik en span.. gebruik gemaakt van de ekte ekte olie's , filters bla bla.
Aanvullende garantie genomen?Het erge is dat ik alles zelf kan, van olie tot bijvoorbeeld de distributieriem,maar het moet maar, nog maar twee jaar te gaan.....
correct overEkte Ekte olie ... is da nieuw?
![]()
Vandaag alweer een gratis wasbeurt ...
Net als gisteren, eergisteren, maandag, zondag en zaterdag ...
Begin die regen nu echt goed zat te worden.
Ik heb net van de week de offerte gehad voor de 2e longlife beurt ... 485 pleuries.Mag binnenkort voor de 2e longlife.. Ze hadden het over 400+Vind overigens wel een beetje vreemd dat ze zelf bij zo'n beurt alsnog bijverkoop proberen aan te smeren. "Oh, we zullen ook meteen uw injectoren reiniger. +30,40,-" Uiteraard even nagevraagd wat ze nou precies doen.... Gewoon een flesje van 15 euro injectoren reiniger erin gooien, niet meer niet minder...
Moeilijk te zeggen, ik heb eerst een externe box gehad omdat toen ik m'n Polo kreeg ODB tuning nog niet mogelijk was. Nadat dit wel mogelijk was m'n box weer terug naar JD en met een kleine bijbetaling over op ODB tuning.Ja aanvullende garantie, ene kant fijn, andere kant kl*te, gezien de kosten die ik maak. Nog twee jaar en dan ga ik ook naar JD voor me motorprobleem, je weet wat ik bedoel. Kan je me trouwens een prijsindicatie geven, mag pb.
Vooral van blijven genieten dan ...We hebben hier hele dag de zon en 30+ aan graden celsius![]()
Mijn Profile doet het anders niet zelf hoor. Als je je wagen daar achter laat dan brengen ze die naar Bosch carservice.Profile ! Zie bovenstaande post , ze doen exact hetzelfde maar dan voor de helft van het geld![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.