mooie lampen exenon mislampJe wou gewoon even je nieuwe xenon in het ochtend licht zien[emoji12]
vandaag is bezig geweest met het inbouwen van mijn oem xenon lampen, het was me een werk maar dan heb je ook wat... iichel zijn kabelboom ingebouwt de xenon doet het. alleen de drl nog niet maar dat gaan wij oplossen.
iichel bedankt voor je kunsten voor het maken van de boom. [emoji109] [emoji109] [emoji109]
215/35/18 is goed te doen hoor.Jouw banden maat wil ik niet draaien[emoji16][emoji16] poehw
ik dacht 5000 k, ze komen van xenonlamp.nl af. goeie lampen hoormooie exenon is dat 6000 k mislamp
Nu nog een paar bout-dopjes halen haha. Ziet er goed uit (zoals gewoonlijk)
Daar zeg je wat, bout dopjes.........ik heb ze nog ergens liggenNu nog een paar bout-dopjes halen haha. Ziet er goed uit (zoals gewoonlijk)
Ja 18 inh215/35/18 is goed te doen hoor.
Wel mooi ik ga 6000k zettenik dacht 5000 k, ze komen van xenonlamp.nl af. goeie lampen hoor
Gordel laten testen door @Polo 6Ronald tijdens een mini-meeting at my place.
Gordel was door mij nog nooit gebruikt maar test is geslaagd.
Was gezellig Ronald en succes met de BCM upgrade en JD tuning.
En uiteraard ... bedankt voor je presentje.
Proost !!!!
D'r is wat mis gegaan met het opslaan van je mailadres voor de documentatie die ik je zou sturen, graag nog ff een keer je mailadres via PBJa moeten we vaker doen! En het rijdt wel een heel stuk beter met extra koppel en vermogen!
Soms moet je niet denken maar doenik denk er al 2 jaar aan en moet er nog 2 jaar aan denken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.