Lijkt het wel op alleen zijn neus zit achter.Beetje clown bassie....
Ik heb het alweer veranderd, beetje te opvallendHet is wel lekker opvallend.... Maar ik zou toch voor het zwarte logo met rode ondergrond gaan!
Het is rood maar het verkleurd na een tijdje. Weet iemand of er een betere folie is?Die rode achtergrond lijkt een beetje roze? Komt dat omdat het carbonfolie is of gewoon vals licht van de foto?
Zo'n logo voor de achterkant heb ik nog niet gezien. Ik heb nu wel andere inserts.Maar ik zou eerder een zwarte achtergrond nemen in de kleur van de auto en een logo zoals op jou avatar, zwart met rode zijkant.
Pffff kneiterdik man! Zie steeds meer polos met Full LED units rijden. Kriebelt toch wel een beetje hehe..
Een iichiltje gedaan
ik heb ze er ook ingezet laatst.Pffff kneiterdik man! Zie steeds meer polos met Full LED units rijden. Kriebelt toch wel een beetje hehe..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.