Gewassen wie gaat er morgen naar de 10e dubin meeting arnhem?
Veel plezier beiden.Ik ga naar Dub-Inn, met de kever
Nah, vandaag goed bezig geweest. De passagiersdeur gaat weer van binnenuit open. Na montage ging het raam niet meer automatisch naar beneden maar later deed hij dit ineens wel weer. Snap er niets van maar hij doet het en dat is het belangrijkste.
Het raamrubber van de bestuurdersdeur zit weer vast. Niet zo vast als ik zou willen maar beter kon ik het niet krijgen. Ook de deur op roest geïnspecteerd want dat had ik ergens verwacht maar kon gelukkig niets vinden. Op de deur dan. Voorste spatbord zat wel wat roest.
Achteruitrijverlichting schakelaar zit er onder (zat op een hele andere plek als ik had verwacht. Dacht dat hij verder naar achteren zou zitten) en de lampjes doen het weer.
De parkeersensoren zitten erin.
Maar dit verzin je niet.
De stekkertjes van de sensoren passen met geen mogelijkheid in het controlekastje terwijl ze toch echt uit dezelfde doos komen.
Schijnbaar moet je dus eerst alles in elkaar passen terwijl mij dat juist logisch lijkt dat het bij elkaar hoort.
De andere stekkertjes had ik wel gecontroleerd maar die van de sensoren niet.
Hier een foto van 1 van de sensorenstekkers (vrouwtje, 2 gaatjes) en de aansluitingen op het controlekastje. (mannetje, 4 pinnetjes)
Dus echt een wagen met opties die er leuk uitzien maar het niet doen.
Laatst bewerkt:
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.