Gisteren apk laten doen bij de dealer voor € 25. Koplampen zijn afgesteld en bandenspanning is aangepast. Verder was alles in orde. Ik kreeg nog wel als aandachtspunt dat de voorremmen tegen de indicator aan zitten.
Cc hendel ingebouwd alleen me sleep ring wilde helaas niet blijven zitten nu dus storingen. zet hem morgen een slag verder hopen dat het beter is
Sterkte met je pioneer.
Wat een k** radio's zijn dat.
Binnen een paar jaar stuk.
Voor mij nooit meer pioneer.
Te laat ...zou je dat nou wel doen?
En ja, zoals in een ander topic al vermeld, app doet het, op de bandenspanningsindicatie na, helemaal.zou je dat nou wel doen?
Dat is een mogelijkheid maar nog steeds is een vaste antenne veel beter. Tenminste, dat is wat ik begrijp uit de vele reviews die ik heb gelezen.Kun je niet gewoon zo iets onder je A-Stijl of bovenaan je voorruit wegwerken?
http://www.ebay.co.uk/itm/Pioneer-D...562696?hash=item5d58033108:g:kMYAAOSw-itXreW2
Ik heb ook ooit zo'n Pioneer microfoon gehad. Ik heb het microfoontje uit het houdertje gehaald, dat is is een soort kogelgewrichtje. Daarna een gaatje in de A-Stijl geboord en daar het rondje in geklikt. Zag er een stuk netter uit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.