correct, ik heb zelf ooit een keer een dash gewisseld van hard plastic naar zacht + pianolak
Vandaag LED mistlampen geplaatst, het dashboard voorzien van pianolak trim (alleen het paneeltje rondom de lichtschakelaar nog niet, weet niet eens of dat wel uit te wisselen is?)
Verder achter LED stadslichten, achteruitrijlicht en remlichten. De remlichten werken wel, maar geven helaas een storing.. dus die zijn er weer uit. Iemand een link naar LED BA15S P21W Rode LED's zonder storing?
Hier toevallig ook een schoonheidsbehandeling.
1 à 2 keer per jaar maak ik de motor schoon bij de auto wasstraat met een reiniger, het tast rubbers en dergelijke niet aan, ook de geoxideerde delen worden weer als nieuw .. merk Meguiars..
Als alles weer droog is spuit ik er een bescherm laag op, vroeger was wd40 mijn wonder middel, maar nadeel met wd40 blijft nat en na een tijd teveel vuil/stof aan hechten.
Het andere middel die ik nu gebruik geeft een mooie Bling Bling, beschermd tegen oxideren en blijft niet plakken.
Zie voor meer info, Tips en reviews hier op : https://www.carclean.nl/merken/Meguiars
Ondertussen ook een liter http://www.oliehandel.nl/product/diesel-extreme-clean-1l-80286
gebruikt voor jaarlijks onderhoud.
Still no errors..
Hier geen probleem met de Sensoren, Vroeger wel lol wou die niet meer starten..Direct een busje Meguiars Engine Clean gekocht. Ik probeer mijn motorruimte ook schoon te houden maar die is nog niet half zo netjes als de jouwe.
Wel een vraagje, vinden alle sensoren ed het wel fijn als ze zo'n straal warme hogedrukwater over zich krijgen ? Of is dit geen probleem ?
eerst even met de compressor de losse zand en bladerdelen verwijderen, dan gebruik ik WD 40 of siliconen spray en poets het droog, dat probeer ik minimaal 1 keer per maand te doen. Ik ben gek op een fijne mooie schone motor.Wat heb je gebruikt voor het poetsen van de motor?
Beter remmenreiniger gebruiken.Vandaag niets maar de bedoeling is dat ik morgenmiddag het gasklephuis ga schoonmaken.
Ik ga dit niet doen met remmenreiniger maar met WD40 Snelwerkende Universele Reinigingsspray.
Doe maar duimen.
Gisteren winterwielen geplaatst:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.