dat weet ik niet dat zou je aan #rlineracer moeten vragen, daar is de auto van.Waar heb je die paddles vandaan?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
VW
Polo 6r
1.2 tdi 75pk
dat weet ik niet dat zou je aan #rlineracer moeten vragen, daar is de auto van.Waar heb je die paddles vandaan?
Waar heb je die paddles vandaan?
Ik heb er anders hier ook eentje staan die dringend mag gewassen worden.
[emoji1]
[emoji1]
[emoji1]
Dank voor je antwoord. Heb intussen deze besteld, lijken me net iets betere kwaliteit:
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe een citroën ruikt.
Over het algemeen een beetje naar olieNu ben ik toch wel benieuwd hoe een citroën ruikt.
Ophangpunten is geen probleem, gaat puur om de uitsparing in de bumper. Dus dat wordt of een GTI bumper zonder aanpassingen, of een normale bumper of R-line bumper waar extra ruimte moet worden gezaagd.
Staat goed hoor, zo'n GTI bumper al zeg ik het zelf
Grote beurt laten doen, kost wat maar dan mag ik voorlopig wel weer verder! Ideale service ook gehad, mocht zelfs eerste half uur met de monteur er bijzijn terwijl hij keek naar wat er in de computer opkam, dingen die hij controleerde etc. Toch wel erg interessant om mee te kunnen kijken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.