Goh, achterste wisser gebruik ik zoiso nooit. Mis het eigenlijk niet echt, op mijn Polo was die er ook vrijwel meteen afgevlogen.Hoe bevalt dat nou die ruitenwisser zo? Ik snap dat het er mooier uit ziet wanneer je auto schoon is.. Maar het lijkt me nu niet zo handig.
Het werd gedaan als 'Service dialoog', normaal gesproken mag ik er (zover ik weet) zelf niet bij zijn bij de officiele VW dealer. Voor hem was er ook gewoon tijd vrij gemaakt hiervoor aangezien hij helemaal de tijd nam voor vragen, wat er in de computer stond (zo zag hij ook dat Needle Sweep bijvoorbeeld al was aangezet ). Hoe hij er mee omging was ook absoluut niet verkeerd, het was niet zo'n simpel gesprek van dat hij alleen maar wat aanwijst oid. Vond het zelf iig wel erg interessant, en zeker als het gewoon aangeboden wordt bij het maken van de afspraak.huh??? mag je normaal dan niet meekijken wat zo'n monteur allemaal doet? Ik ben er altijd bij als een monteur met mijn auto bezig is, wordt me zelfs aangeboden.......
Vandaag mijn 1.2TDI bij VVT OBD laten tunen.
Nu 101pk en 240nm.
De 250km terug naar huis rijden was heel fijn.
Goh, achterste wisser gebruik ik zoiso nooit. Mis het eigenlijk niet echt, op mijn Polo was die er ook vrijwel meteen afgevlogen.
Normaal is mijn auto nooit echt zo vuil als op die foto dus heb ernormaal ook geen last van, maar nu zag ik echt niets meer door de achterruit.
Ik ga mijn wisser achter ook verwijderen, leuke mod - thanks voor de inspiratie! Met mijn 90% tint vanwege privacy zie ik vrijwel toch amper iets achter mij haha
nog meer inspiratie [emoji108] [emoji108] [emoji108]
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wilde ook de mijne wassen, wasbox geloten, waarschijnlijk definitief.
Zal dus nu 2 dorpen verder moeten gaan of natuurlijk met de hand, maar meestal is het avond werk ivm de kids. Dus twee dorpen verder wassen en thuis weer bagger, grrrrr
Ziet er strak uit man Veren of shroefset?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.