Auto weer eens gewassen na 6 maand.......
Uh..... een beetje wat vaker je auto liefde geven is geen overbodige luxe
Vandaag mijn mistlampen iets donkerder gemaakt.
Bcm gewisseld, hierdoor dimt de led drl zoals het origineel hoort Gelijk ook maar een afspraak gemaakt voor inklapbare spiegels
Ik weet het, is me ook nog nooit eerder overkomen. Normaal was ik hem iedere week, alleen de afgelopen periode waren niet de prettigste......vorig jaar eind augustus mijn moeder overleden en drie weken later een neefje. Wordt je niet echt vrolijk van......dus ik had er niet echt zin in.
Mocht het nog helpen, sterke!!Ik weet het, is me ook nog nooit eerder overkomen. Normaal was ik hem iedere week, alleen de afgelopen periode waren niet de prettigste......vorig jaar eind augustus mijn moeder overleden en drie weken later een neefje. Wordt je niet echt vrolijk van......dus ik had er niet echt zin in.
Ik heb er folie opgeplakt. De mistlampen zijn echt heel makkelijk te demonterenHoe heb je dit gedaan en is het veel werk de mistlampen zelf demonteren?
Polo 1.6 TDI Highline
Ik heb er folie opgeplakt. De mistlampen zijn echt heel makkelijk te demonteren
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.