Demonteren is dat haakje bij je reservewiel pakken, in uitsparing mistlampkap steken, ff rukkie aan geven en dan twee torx losdraaien en stekker (s) los.
Ik ga binnenkort de mijne upgraden voor een nieuwe mod. Tzt zal ik de mijne dan te koop zetten.
Demonteren is dat haakje bij je reservewiel pakken, in uitsparing mistlampkap steken, ff rukkie aan geven en dan twee torx losdraaien en stekker (s) los.
En de lampenfolie kan je bij bijna elke autozaak halen. Ik heb het bij Rabbit carshop in Purmerend gehaald
Dan zal de lichtopbrengst "erruuggg!" goed zijn geweest. Ik heb alleen bewust voor een wat minder wit licht gekozen omdat dit minder fel is. Qua wet en regelgeving is het namelijk nog niet helemaal duidelijk wat nou wel en niet mag omtrent "Xenon"moet je nagaan hoe goed het had kunnen zijn met 4300K
Hoogglans zwarte emblemen. Voorzijde het R-Line badge verwijderd, jammer van de 'afdruk' maar goed. Achter zilveren wrap over het zwarte plastic laten plakken.
Waar zijn jou koplampsproeier? Is toch verplicht met bi-xenon
Polo 1.6 TDI Highline
Ze hebben die regels in 2012 vrijgegeven. Automatische hoogteverstelling of sproeiers zijn niet meer nodig, er wordt wel strenger gecontroleerd op het verblinden van tegenliggers en daar gaat het uiteindelijk om/.
Waar zijn jou koplampsproeier? Is toch verplicht met bi-xenon
Polo 1.6 TDI Highline
1.2 TDI (75pk) laten OBD chippen naar 105PK en 240NM. Rijd direct een stuk soepeler en vlotter !
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.