6C pook er in en de zomerbanden er weer onder! Gelijk de velen even in de wax gezet, toch een stuk makkelijker voordat ze onder de auto gaan
Goede daad van vandaag: even alle steentjes tussen het profiel verwijderd met de mede weggebruikers in het achterhoofd (behalve Outlander PHEV's ).
Merk je kleur verschil in de lamp? Heb vorige week kapotte xenon lamp gehad en net voor ie de geest gaf begon die echt een roze schijn te geven.Helemaal niks gedaan vandaag maar ik dacht gister een van mn xenon lampen te zien knipperen weet iemand zo welke daar in moeten? Mag hopen dat hij het nog even blijft doen[emoji28][emoji51][emoji51]
Merk je kleur verschil in de lamp? Heb vorige week kapotte xenon lamp gehad en net voor ie de geest gaf begon die echt een roze schijn te geven.
Nee dat niet maar dacht hem eff iets te zien flikkeren, of ik wordt gek dat kan natuurlijk ook[emoji23]
Ik had al een maand of 4 het idee dat de lamp flikkerde. tot die ineens roze begon te schijnen en week later was het gedaan.
Voor Polo denk ik D3S maar ben ik niet 100% zeker. Zal iemand anders hier wel kunnen bevestigingen / ontkrachten.Hmmm weet jij zo welk type lamp erin moet?
Bij deze bevestigd
Als ik je een lamp kan aanraden, Osram Cool Blue Intense 5500k. In tegenstelling tot de naam zijn ze spierwit en geven belachelijk veel licht. [emoji23] kosten +-100 voor de 2 lampen op eBayTop thx
Hup naar inschrijven foto van de maand
Hup naar inschrijven foto van de maand
Velgen passen echt goed bij die kleur trouwens!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.