Ga wel eens buurten bij ze wat 't mag kosten. Met die Bi-Xenon units en 6C achter upgrade is het zo zonde om geen werkende CH/LH te hebben
Ok Nick maar nu weet ik nog steeds niet wat BCM betekend en ben nu ook benieuwd wat CH en LH betekenen
Ga wel eens buurten bij ze wat 't mag kosten. Met die Bi-Xenon units en 6C achter upgrade is het zo zonde om geen werkende CH/LH te hebben
Bedankt maar is het niet Leaving home i.p.v. Leasing home ?
Ok Nick maar nu weet ik nog steeds niet wat BCM betekend en ben nu ook benieuwd wat CH en LH betekenen
Ja het duurt idd wel even. Heb jij via hun de sd kaart gekocht zoals bij de dealer. Of gebruiken hun een kaartje met die software erop en daar updaten ze steeds mee?Klopt en dat duurde HEEEEL erg lang voordat ie geupdated was... Ruim 2 uur.... Was de eerste update.
Bcm= boord computer module
Vandaag me mooie interieur weer eens wat liefde gegeven ...
Ja het duurt idd wel even. Heb jij via hun de sd kaart gekocht zoals bij de dealer. Of gebruiken hun een kaartje met die software erop en daar updaten ze steeds mee?
Waar heb jij je interieur laten bekleden als ik vragen mag?
Wist niet dat de polo ook geleverd werd met deze bekledingLaten bekleden ? Het is origineel leren bekleding ...
bedoel je niet stage 1? stage 2 is met mechanische aanpassingen, bv grotere turbo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.