Wist niet dat de polo ook geleverd werd met deze bekleding
Volgens mij toch niet helemaal juist. Dit leer komt niet van de VW fabriek. Als je bij bestellen van de auto aangeeft dat je dit leer wil hebben, wordt de auto met stoffe bekleding geleverd bij Pon/dealer en gaat dan voordat je hem mag komen ophalen eerst nog naar een bekleder in Nederland om dit in te bouwen.Haha dan weet je dat nu het bestaat
bedoel je niet stage 1? stage 2 is met mechanische aanpassingen, bv grotere turbo
Waarschijnlijk verkocht.
Oei, hopelijk niet jouw schuld...?
Volgens mij toch niet helemaal juist. Dit leer komt niet van de VW fabriek. Als je bij bestellen van de auto aangeeft dat je dit leer wil hebben, wordt de auto met stoffe bekleding geleverd bij Pon/dealer en gaat dan voordat je hem mag komen ophalen eerst nog naar een bekleder in Nederland om dit in te bouwen.
Maar.......mag ik hier wel op het forum blijven?
Dit is zeker niet af fabriek. Leder wordt alleen geleverd op Highline- / Sport stoelen. Dit lijken mij Comfortline stoelen.
Ziet er wel gaaf uit!
Dat dacht ik inderdaad ook al, vandaar mijn vraag Haha
Het is toch een Rain and Light Sensor, niet twee aparte dingen toch?
Overigens blijf ik het apart vinden dat mijn RNS 510 navigatie weergave wel gekoppeld is aan de lichtsensor. Maar CH/LH niet zomaar geactiveerd kan worden in VCDS zonder bekabeling aan te passen. Ook al heb ik bijvoorbeeld mijn verlichting aan staan en het is overdag, dan blijft mijn navigatie op dag modus staan en pas als het echt donker wordt of ik rij onder een tunnel dan springt die op nacht...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Twijfel nu. Met fel licht geeft mijn toerenteller en snelheidsmeter een fellere belichting dan wanneer het
meer bewolkt is. Dan zie ik alleen de rode toerental pijl en snelheidsmeter pijl... Heb ik dan toch de
lichtsensor ???
Volgens zijn onderschrift heeft hij ook een Polo 6r 1.8
Vast ook origineel
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.