De chrome strip bij mijn gtd voorgril begint eraf te bladeren....Waar had jij jou gill gekocht? Misschien mijne vervangen.. Of anders opnieuw laten spuiten, hoewel ik denk dat dat bijna net zoveel gaat kosten als een nieuwe voorgril.
Zijn mijn lampen en die heb ik bij djautomotive vandaan
Ik twijfelde er ook niet of jij de eigenaar bent. [emoji6]
Dank je voor de naam, ik ga ze eens contacten!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik had geruchten gehoord dat dat toch anders lag
Geen foutje van VAG maar een 'creatieve' oplossing om te voldoen aan de verplichting van dagrijverlichting te hebben.Tnx,
Al blijf ik het vreemd vinden. Heb geen kaas van verlichting gegeten
Stand 1 is uit, waarom staat alles dan aan? VAG foutje?
Stand 2 stadslicht
Stand 3 alles aan.
Als ik de aanpassing gedaan heb, behoud ik dan wel de stadslicht mogelijkheid (alleen de led verlichting aan)?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Upload hier eigenlijk nooit wat, maar deze wil ik jullie niet onthouden... Jackpads besteld
https://www.briskoda.net/forums/topic/194583-just-done-audi-tt-jacking-point-diy-mod/
Waar zie jij dat deze rubbers in je bodem plaat gaan? Rondom je kokerbalken trek je 4 pluggen weg, daar zet je deze in. Als je het artikel leest zie je dat dit een origineel onderdeel is op de TT (alle generatie's) Heb regelmatig een TT op de brug, nog nooit een vanaf gedonderdLijkt mij geen goed idee, die rubbers gaan in je bodemplaat, met de nadruk op plaat. Deze kan nooit het gewicht van de auto dragen en als dat wel gaat, dan kan het alleen met een 4 armige brug.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.