Mooie Polo en mooie velgen. Persoonlijk vind ik dit te laag.
Bedankt ! En tsja ieder zijn ding he
Ik vindt het super dik in iedergeval ...
Volkswagen
Polo 6r / Octavia RS
2.0 tfsi
Mooie Polo en mooie velgen. Persoonlijk vind ik dit te laag.
Bedankt ! En tsja ieder zijn ding he
Ik vindt het super dik in iedergeval ...
Voor mijn smaak ook te laag maar wens je er veel genot van.
Neem aan dat hij wel hoger staat als je je rijdt?
Hij staat inderdaad goed laag mooi geheel zo
Hé, plaatjes.
Zo, dat is zeker plat op z'n bek. Valt er nog een beetje mee te rijden? Als je er hier in mijn dorp mee door de straat zou rijden......je zou niet ver komen.
R-line badges aan de zijkant geplaatst.
Foto please! + linkje waar te koop. Klinkt alsof ik het ook wil haha
De chrome strip bij mijn gtd voorgril begint eraf te bladeren....Waar had jij jou gill gekocht? Misschien mijne vervangen.. Of anders opnieuw laten spuiten, hoewel ik denk dat dat bijna net zoveel gaat kosten als een nieuwe voorgril.Eagle eyes gemonteerd geen storingen of gezeik en wat een resultaat [emoji1305]alleen nog r20 achterlichten, chippen en een carbon voorbumperlip dan is het Gtd project klaar
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Er bestaan spuitbussen chroom. Je kan de 2 stripjes gewoon lostrekken en ze dan gewoon zelf spuiten lijkt meDe chrome strip bij mijn gtd voorgril begint eraf te bladeren....Waar had jij jou gill gekocht? Misschien mijne vervangen.. Of anders opnieuw laten spuiten, hoewel ik denk dat dat bijna net zoveel gaat kosten als een nieuwe voorgril.
De chrome strip bij mijn gtd voorgril begint eraf te bladeren....Waar had jij jou gill gekocht? Misschien mijne vervangen.. Of anders opnieuw laten spuiten, hoewel ik denk dat dat bijna net zoveel gaat kosten als een nieuwe voorgril.
Waar heb jij die lampen vandaan?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.