Tatadada!
Skoda Fabia 1.2 TDI teller in een Volkswagen Polo 6R:
Waarom niet die van een 6c genomen?Tatadada!
Skoda Fabia 1.2 TDI teller in een Volkswagen Polo 6R:
Ziet er gaaf uit, een water temp meter zou ik ook wel willen. Persoonlijk vind ik het jammer dat de wijzers niet meer rood zijn. Maar dat is een kwestie van smaak.
Wat is er nog meer te zien op de MFA? Ik bedoel b.v. olie temp of accu spanning. En belangrijker. Kan dit ook op mijn Polo 6R 1.4 uit 2009?
Waarom niet die van een 6c genomen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ik zou jou adviseren om die van de GTI of BlueGT te pakken. Dan heb je meer mogelijkheden voor de benzine versie.
Bedankt voor het advies, waar moet ik op letten als ik een tellerunit zoek. Zijn er bijvoorbeeld verschillende "wegdraaitallen" (aantal pulsen per km, ken ik nog van de oude mechanische snelheidsmeters) en wat te doen met de km-stand?
alle tellers die beginnen met 6R0 of 6RD en toerentellerbereik tot 8000 is OK. je hebt een GTI versie tot 280km/h en een GT teller tot 240km/h
KM stand moet je naar 0 stellen, evt virgin maken (heb ik speciale tooltjes voor, weet niet of jij die ook hebt) en in laten leren bij de dealer of een bedrijfje naar keus.
Van plan deze dan te retrofitten ? How-to is zeker welkom Ben er zelf ook over aan het denken.Vandaag ook nog een tellerunit met groot mfa display gescoord....zijn moeilijker te krijgen dan ik dacht.
Bedankt voor je reactie. Zo'n tooltje heb ik niet en hulp van de dealer verwacht ik niet. Die zijn niet zo behulpzaam als de onderdelen daar niet zijn gekocht.
Een bedrijfje naar keuze, zouden die de teller ook virgin kunnen maken? Wie zou jij adviseren?
er zit een AP schroefset op voor en achter op de laagste stand, geen idee hoeveel mmhoeveel heb je hem verlaagd? En met wat als ik vragen mag
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.