Dankje ! Heb ik wel nodig als je hoort wat ik deed...
haha heb het vermoeden dat je op aram zn tekst wilde reageren !Mooie plaatjes! Heb je eibach eronder ?
Ik heb momenteel een coilover set van AP eronder, maar ik ga waarschijnlijk voor iets van Bilstein.Mooie plaatjes! Heb je eibach eronder ?
https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/kachelweerstand-vervangen.8371/Vandaag heb ik de kachelweerstand vervangen doordat m'n kachel het alleen op standje 4 deed.
Na een hoop gepriegel om dat ding eruit en de nieuwe er in te krijgen is het allemaal gelukt en doen alle standen het weer.
Wilde ook de carkit vervangen maar helaas had Beun de Haas deze geinstalleerd en zal ik eerst even moeten wachten tot ik een dagje de tijd heb zodat ik kan uitzoeken hoe ik dat weer allemaal goed krijg.
Voor het geval je ook eens de kachelweerstand van je 6R moet vervangen.... Achter het dashboardkastje, zie foto.
Tip voor het terug monteren van het dashboardkastje, Doe eerst de 2 schroefjes onder je dashboardkast
will ik ook nog eens........................
Als het mogelijk is zeker doen. Een aanraderwill ik ook nog eens........................
Wat moet je nou met 3 dezelfde kabelbomen die je zelfs al hebt, voor je polo vandaag?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.