Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bling bling blijft heel mooi een zwarte schone Polo
6C grille niet in glanzend zwart toch? Of ga je wel voor de pianolak versie op een zwarte auto?Meguiars shampoo met wax doet wonderen !! 8c gril komt in het voorjaar
Lol
Heeft polo 2 weken
'net als elke week'
6C grille niet in glanzend zwart toch? Of ga je wel voor de pianolak versie op een zwarte auto?
Altijd zo jammer dat je mistlamp kappen dan matzwart zijn en je grille hoogglans, maar dat is persoonlijke smaak!
Ik rij nu op origineel 215-40-17 maar wil een beetje richting 195-40 of 195-35.
Staat er weer netjes bij
vet man wou het ook gaan installeren alleen wist niet of het waterdicht was en je hebt rns510 neem ik aan heb je een decoder nodig toch?Vandaar de Fliplogo camara gemonteerd en aangesloten was best wat werk kwa bedrading weg werken maar het was de moeite meer dan zeker waard
Nein.Overigens is het een waardige vervanger denk ik zo;
Valt mee, week 8...Gefeliciteerd met je aankoop van een mooie Golf 7
Hopelijk zal de levertijd meevallen voor je
Beter toch ?! Na de winter, geen pekel ect ...Valt mee, week 8...
Eind februari dus, nog even geduld hebben
Filmpje?Vorige week een cat back systeem laten aanmeten moet zeggen is wel ff wennen dat geluid [emoji23]
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.